Inmiddels draait mij 54 l aquarium nu een paar maanden en het gaat eigenlijk super goed! De vissen doen het allemaal goed, een paar visjes verloren maar niks geks. Ik heb nu het volgende visbestand:
-1 beta
-10 rasbora kubotai
- 4 kulli's
- 6 glasgarnalen
-slakjes
Ik had een waaierhand garnaal maar die is helaas al na 1 week overleden, geen idee waarom
Maar dat is niet waarom ik dit topic schrijf! Het enige wat namelijk nog niet helemaal 100% gaat is dat de plantjes nog niet zo willen... Van veel plantjes vallen een voor een de blaadjes af, het duurt ff maar nu heb ik een paar kale stammetjes staan. Ze zijn wel goed ingeworteld. Het bladverlies begint onderaan en werkt zich langsaam naar boven. 1 plantje heeft ook gaatjes in de bladeren. Er komen ook wel wat nieuwe blaadjes aan maar die groeien ook niet echt hard en ik had gehoopt dat de grondbedekkers zich langsaamaan zouden gaan uitbreiden maar dat gebeurd ook niet... Ik geef elke dag de voorgeschreven hoeveelheid vloeibare CO2 en 1 keer per maand de voorgeschreven hoeveelheid vloeibare plantenvoeding. Ik doe elke week een waterwisseling. Wat kan ik doen??