Prematuurtjes
-
Patman
Onderwerp auteur - 800-1000

Re: Prematuurtjes
Het zijn er 'maar' 15... maar dat is genoeg hoor.. Als je dat gefriemel in de Saulosi-bak ziet.... 15 is een mooi opgroei-groepje
Groeten,
Patrick
Een dag niet geademd is een dag niet geleefd
Patrick
Mooi dat het toch goed gekomen is.
Voor de eerste keer is 15 idd een mooi nestje.
Succes met de kleintjes
Voor de eerste keer is 15 idd een mooi nestje.
Succes met de kleintjes
-
Patman

Thanx Marian.... (pssst... ik heb ook 7 kleintjes van de NGara.... , ik ving de moeder Acei Yellow uit het kweekbakje, en toen wou ik voor de tweede keer een Ngara met haar bekske vol uitvangen.. maar helaas had ze al gelost.. alles weg ..)
Groeten,
Patrick
Patrick
Die zijn leuk he met die kleint witte staartjes.Patman schreef:Thanx Marian.... (pssst... ik heb ook 7 kleintjes van de NGara.... , ik ving de moeder Acei Yellow uit het kweekbakje, en toen wou ik voor de tweede keer een Ngara met haar bekske vol uitvangen.. maar helaas had ze al gelost.. alles weg ..)
Hoe groot zijn ze nu??
-
Patman

marian schreef:Die zijn leuk he met die kleint witte staartjes.Patman schreef:Thanx Marian.... (pssst... ik heb ook 7 kleintjes van de NGara.... , ik ving de moeder Acei Yellow uit het kweekbakje, en toen wou ik voor de tweede keer een Ngara met haar bekske vol uitvangen.. maar helaas had ze al gelost.. alles weg ..)
Hoe groot zijn ze nu??
Ik denk, tussen de 1 en 1,5 cm geloof ik..
Groeten,
Patrick
Patrick
O mooi zo zal er wel een keer een foto van zien denk ik hihihPatman schreef:marian schreef:Die zijn leuk he met die kleint witte staartjes.Patman schreef:Thanx Marian.... (pssst... ik heb ook 7 kleintjes van de NGara.... , ik ving de moeder Acei Yellow uit het kweekbakje, en toen wou ik voor de tweede keer een Ngara met haar bekske vol uitvangen.. maar helaas had ze al gelost.. alles weg ..)
Hoe groot zijn ze nu??
Ik denk, tussen de 1 en 1,5 cm geloof ik..