Here's the deal: we gaan verhuizen. Klinkt simpel, het is hartstikke leuk natuurlijk, als we eenmaal daar zijn!
Maar van de ander kant; ik begin een beetje mijn overzicht kwijt te raken. Ik heb inmiddels een hekel aan verhuizingen. Dit wordt de zevende verhuizing in zeven jaar voor mij en het komt elk jaar maar zwaarder aan. Gelukkig is dit ook de laatste verhuizing voor een hele lange tijd; we hebben namelijk het huisje gekocht!
Je zou denken dat ik na die 7 verhuizingen wel weet hoe het moet en zo, maar het is elke keer anders. Vooral als het komt door aquaria. Daarom wil ik het even aan jullie vragen; wat is de makkelijkste en veiligste manier om een aquarium te verhuizen?
We zijn aan het denken om een nieuw bakkie te kopen, in het huisje neerzetten, en dan elke keer weer wat materiaal meenemen. Van de ander kant wil ik het ook in een dag over hebben, lijkt me veel minder stressvol.
Waar krijg ik waterdichte emmers? Ik had vorige keer lege verfbakken gebruikt, maar die heb ik helaas niet meer.
Hoe hebben jullie het gedaan? Ik ben echt benieuwd, want het is nou eenmaal stressvol en het kan zijn dat we iets over het hoofd zien of vergeten, of weet ik wat...
Alvast bedankt iedereen!!