Een beetje á la droomvlucht?
Kán heel mooi zijn inderdaad...
project bak 250*60*60
Re: project bak 250*60*60
Hallo allemaal,
Het heeft 5 maanden ongeveer geduurt voordat het bak vanuit mijn huis naar kantoor werd verplaatst en ik begon aan mijn megaproject maar uiteindelijk staat hij nu te pronken op mijn kantoor. Omgerekend heeft het mij veel geld en tijd gekost en zal het blijven kosten. Maar het onstpannen gevoel die je er bij krijgt als je met een bakje koffie tijdens het voeren lekker voor het aquarium gaat zitten en de visjes gaat bekijken is onbetaalbaar. Al met al ben ik erg blij mee alhoewel nog wel wat puntjes zijn die verbeterd moeten worden.
Daar kom ik later op terug, nu eerst de fotos maar uploaden zodat jullie er ook van kunnen genieten.
En hier wat fotos van de techniek:

Het heeft 5 maanden ongeveer geduurt voordat het bak vanuit mijn huis naar kantoor werd verplaatst en ik begon aan mijn megaproject maar uiteindelijk staat hij nu te pronken op mijn kantoor. Omgerekend heeft het mij veel geld en tijd gekost en zal het blijven kosten. Maar het onstpannen gevoel die je er bij krijgt als je met een bakje koffie tijdens het voeren lekker voor het aquarium gaat zitten en de visjes gaat bekijken is onbetaalbaar. Al met al ben ik erg blij mee alhoewel nog wel wat puntjes zijn die verbeterd moeten worden.
Daar kom ik later op terug, nu eerst de fotos maar uploaden zodat jullie er ook van kunnen genieten.
En hier wat fotos van de techniek:

Mooi zeg! 
Dat ziet er uit alsof het inderdaad veel tijd heeft gekost om neer te zetten.
Lekker een stukje ontspanning op kantoor.
Dat ziet er uit alsof het inderdaad veel tijd heeft gekost om neer te zetten.
Lekker een stukje ontspanning op kantoor.
Wow, dat is een groot bouwwerk zeg, mooi met dat gekleurde licht.
Wij zijn met werk net verhuisd, had ik nou maar ipv de glazen wanden en deuren om "dubbele beglazing" gevraagd
Wat een luxe!
Wij zijn met werk net verhuisd, had ik nou maar ipv de glazen wanden en deuren om "dubbele beglazing" gevraagd
Je hebt er zo wel een uniek kunstwerkje van gemaakt!
Mooi hoor!
Mooi hoor!
Dat is zeker een mooie bak die zijn tijd wel waard is.
Je kan wel zien dat je er een hoop tijd in hebt gestoken. Alles zoveel mogelijk zelf maken is zoveel leuker dan kopen 
groetjes Agnes