Rgb en Tc 420 controller en Veldhuis'

Plaats reactie

Onderwerp auteur
loes1963
200-400
200-400

Rgb en Tc 420 controller en Veldhuis'

Bericht door loes1963 »

Ondertussen al drie weken bezig om een rgb met een Tc 420 controller te verbinden. En eergisteren hulp gekregen van henton. Via team viewer dat ding eindelijk gekoppeld gekregen.
Maar helaas was er iets niet goed. Mijn led bleef dag en nacht branden. Het programma is zoo ingewikkeld dat ik nu de moed opgegeven heb. Moest de boel weer loskoppelen en nu krijg ik mijn controller programma niet opgestart Wat een ellende. Ik denk dat ik alles maar terug ga sturen.
Contact opgenomen ( vorige week al ) met Veldhuis' en die zeiden dat we vandaag terug moesten bellen. En dat hebben we gedaan. Maar diegene die er zg alles over weet , weet er dus helemaal niks van. En niemand anders in die winkel weet er iets van. Fijn is dat. Verkoop je een product en kan je de klanten niet eens helpen. Waarom verkoop je het dan , als jij niet eens bekent ben met het product.
Mijn enige hoop is henton die zo vriendelijk is om mij vanavond weer te helpen. Als dit niet lukt gaat alles retour. Ik ben er zo moe van geworden. Dit valt mij zo tegen. Heel erg jammer .... Ik was er zo blij mee :-(
Mea culpa

Henton
200-400
200-400

Re: Rgb en Tc 420 controller en Veldhuis'

Bericht door Henton »

We hebben er alles aan gedaan wat we konden.
Loes heeft 2 exact dezelfde controllers, de ene wordt direct herkent en de andere niet.
Stekkers over gestoken maar zonder resultaat, dus vermoeden is dat de controller kapot is.
Terug sturen en een nieuwe vragen.
Dan gaan we weer aan de slag.

Onderwerp auteur
loes1963
200-400
200-400

Re: Rgb en Tc 420 controller en Veldhuis'

Bericht door loes1963 »

Bedankt wederom henton. Wat een vervelende toestanden allemaal. Maar 1 doet het gelukkig weer Die andere komt ook wel goed. Als hij omgeruild is.
Mea culpa