Ik wil graag een aquarium laten bouwen en zoek eigenlijk een aquariumbouwer.
Ik heb er al een paar bekeken maar de kwaliteit van het meubel laat bij sommigen te wensen over.
Dus als iemand nog een goede aquariumbouwer weet hou ik me aanbevolen.
Aquariumbouwers
Re: Aquariumbouwers
Al bij onze sponsor van Wolferen gekeken?
tijdens mijn zoektocht een jaar geleden, heb ik bij een aantal bedrijven offertes opgevraagd. er zat een hoop verschil in de prijzen. ik zou bij bedrijven langs gaat en vragen naar een bak die door hun gemaakt is.
sommige bedrijven maken een voorkant van een formica meubel uit 1 stuk. en andere zagen het netjes in verstek.
sommige bedrijven maken een voorkant van een formica meubel uit 1 stuk. en andere zagen het netjes in verstek.
De allerbeste is "de maanvis" uit Nijmegen 
Ik heb er al een aantal bakken laten maken en ze zijn in 1 woord "TOP"
En geloof me ik ben de grootste zeikerd die er is op gebied van afwerking
Dank jullie voor de tips ik zal die namen even googelen en een offerte aanvragen. Het word pas volgend jaar in de lente dat ik de bak wil, maar weet ook nog niet van hoe en wat ivm misschien een overloop en dat soort dingen.
Ik ben ook een zeikerd vooral met de afwerking. Daarom wil ik één laten bouwen. Dan weet ik dat alles strak word en ik geen stofjes in de lak krijg. Ik wil namelijk hoogglans wit.
Ik ben ook een zeikerd vooral met de afwerking. Daarom wil ik één laten bouwen. Dan weet ik dat alles strak word en ik geen stofjes in de lak krijg. Ik wil namelijk hoogglans wit.
Heb er nog nooit een aquarium laten maken maar vind het wel een erg fijne winkelChumbu schreef:De allerbeste is "de maanvis" uit Nijmegen
Ik woon helemaal aaaaaaaan de andere kant van het land.
Ik heb ze een mail gestuurd en ik zag jou bak ook op hun site staan Chumbu.
Ik heb ze een mail gestuurd en ik zag jou bak ook op hun site staan Chumbu.
Staan meer bakken van mij op hun projektpagina
Hobby blijft geld kosten haha
Hobby blijft geld kosten haha