Nano Cube 60l
Re: Nano Cube 60l
Ok. Het filter dat jij gebruikt ken ik niet. Misschien zijn er anderen die het wel kennen.
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen
Ik heb nog een vraagje is het nodig dat een nano cube een achterkant heeft folie bijvoorbeeld ? Ik vond de folie die meegeleverd werd echt lelijk en heb de cube nu gewoon tegen de muur staan(wit). Maar heb t gevoel dat mijn Betta de hele tijd met zijn weerspiegeling probeert te kempen.
Groetjes
Groetjes
Folie erachter is voornamelijk voor ons eigen uitzicht bedoelt. Het maakt het makkelijker om in je aquarium te kijken als de achtergrond donker en dicht is, en het werkt tegelijk ook snoeren enzo die achter je bak langs lopen weg. Als je aquarium voor een muur staat, maakt het voor de vissen helemaal niet uit of er wel of geen folie tegenaan geplakt zit omdat ze dan toch wel 1 rustige kant in het aquarium hebben.
Dus als jij het niet mooi vind en het zonder ook goed te doen vind, dan is het niet noodzakelijk om er wat achter te plakken.
Als je er toch eits achter wilt hebben maar gewon alleen maar dat zwarte folie niet mooi vind (heb ik er ook direct weer afgetrokken want ik vond het ook niet mooi) dan kan je altijd bij een aquariumzaak of dierenwinkel een achtergrond poster kopen. Die hebben ze in allerlei soorten en maten, van een hele grote haai (of je vissen daar nou zo blij mee moeten zijn...) tot een landschap vol met aquariumplanten en tot gewoon een egaal blauwe achtergrond.Die plak je er gewoon aan de buitenkant achter met plakband.
Als je vis er last van lijkt te hebben, zoals inderdaad steeds kempen naar zijn reflectie, dan zou ik inderdaad wel een achtergrondje neme. Dan heeft hij in elk geval aan 1 wand rust.
Dus als jij het niet mooi vind en het zonder ook goed te doen vind, dan is het niet noodzakelijk om er wat achter te plakken.
Als je er toch eits achter wilt hebben maar gewon alleen maar dat zwarte folie niet mooi vind (heb ik er ook direct weer afgetrokken want ik vond het ook niet mooi) dan kan je altijd bij een aquariumzaak of dierenwinkel een achtergrond poster kopen. Die hebben ze in allerlei soorten en maten, van een hele grote haai (of je vissen daar nou zo blij mee moeten zijn...) tot een landschap vol met aquariumplanten en tot gewoon een egaal blauwe achtergrond.Die plak je er gewoon aan de buitenkant achter met plakband.
Als je vis er last van lijkt te hebben, zoals inderdaad steeds kempen naar zijn reflectie, dan zou ik inderdaad wel een achtergrondje neme. Dan heeft hij in elk geval aan 1 wand rust.
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen