hulp nodig 60 cm (70L)
hulp nodig 60 cm (70L)
Ik heb wat hulp nodig,
Ik heb nu een 60cm (70 liter netto) aquarium met 4 platy's (v) en 8 rasbora hengeli.
binnenkort ga ik nog 10 crystal red garnalen toevoegen,
nu is mijn vraag: wat zou ik nog meer kunnen toevoegen?
het liefst zou ik een koppel of harem vis die niet te groot worden erin doen, maar welke
zou ik dan het beste kunnen doen?
Mvg,
Danysnipe
Ik heb nu een 60cm (70 liter netto) aquarium met 4 platy's (v) en 8 rasbora hengeli.
binnenkort ga ik nog 10 crystal red garnalen toevoegen,
nu is mijn vraag: wat zou ik nog meer kunnen toevoegen?
het liefst zou ik een koppel of harem vis die niet te groot worden erin doen, maar welke
zou ik dan het beste kunnen doen?
Mvg,
Danysnipe
Re: hulp nodig 60 cm (70L)
Honing goerami's en Dwergknorgoerami's zijn klein blijvende koppelvissen. Een betta splendens kan ook maar die kun je beter in een harem houden en daar vind ik jouw bak net wat te klein voor. Vooral omdat je er ook al hengeli's en platy's in hebt zitten. Een enkele man kan wel.
Misschien een harempje Bengaalse vuurtjes?
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen
Zullen de goerami's en Dwergknorgoerami's niet de garnalen opeten? zoiets had ik ergens gelezen.
begaalse vuurtjes zien er goed uit, ga ik zeker meer informatie over zoeken!
begaalse vuurtjes zien er goed uit, ga ik zeker meer informatie over zoeken!
Mijn diamantgoerami's eten de garnalen niet eens en die zijn een stuk groter 
Vriendin van mij houdt succesvol honinggoerami's met garnalen samen in een bak. Nooit problemen gehad.
Vriendin van mij houdt succesvol honinggoerami's met garnalen samen in een bak. Nooit problemen gehad.
zouden 2 betta vrouwen ook erbij kunnen?
Je hebt kans dat het vechten wordt tussen de Betta's. En de bak is net te klein voor de vrouwen (of soms de man) Om te kunnen wegzwemmen en te verstoppen.
sorry dat ik dit topic weer naar een maand omhoog haal, maar ik had een vraagje waarvan ik het niet echt nodig vond om een nieuw topic te maken.
1 van mijn platy's is 2 weken geleden helaas overleden, ik denk ouderdom want de rest zwemt er nu nog steeds goed bij en een platy fry ook.
mijn vraag is: zou ik hierbij 5 of 6 corydoras habrosus bij kunnen toevoegen?
-Danny
1 van mijn platy's is 2 weken geleden helaas overleden, ik denk ouderdom want de rest zwemt er nu nog steeds goed bij en een platy fry ook.
mijn vraag is: zou ik hierbij 5 of 6 corydoras habrosus bij kunnen toevoegen?
-Danny
Zolang je zand als bodem heb gee probleem. Ik zou alleen voor minimaal 8 stuks gaan ipv 5 of 6
als ik er 8 bij zou doen, zit het dan niet te vol?
Ligt er denk ik een beetje aan welke soort je neemt. Als je een kleinere soort neemt zoals de Pygmaeus valt het wel mee.
Van de habrosus kan je er makkelijk 8 nemen, dat wordt niet te vol. Die zijn zo klein 
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen