TL's vallen uit
TL's vallen uit
hallo met debbie, wie kan me helpen wat het probleem is? ik heb een juwel 400 van 5jaar oud en pas tweedehands aangekocht, maar zonder tl-lampen, nu hebben we vandaag 2 nieuwe lampen gekocht, 1 witte en 1 blauwe, het gaat , ze branden, maar na 2minuten valt het uit! wat zou de oorzaak zijn?
Re: TL's vallen uit
Mss moet je de starter die de tl-lampen laat branden vervangen.
Als die net zo oud zijn als het aqua kan het wel zijn dat die op zijn.
Als die net zo oud zijn als het aqua kan het wel zijn dat die op zijn.

Sjamanistische wijsheid.
We hebben allen een levende en unieke verbinding met onze levenskracht:het is onze thuishaven als ziel.Wanneer we deze verbinding kracht geven, begint ze ons te gidsen, ze toont ons delen van de blauwdruk van onze ziel,ze maakt het pad duidelijk
Starters, zoals de naam al zegt heb je alleen nodig bij het opstarten van de lampen. Als de lamp eenmaal aan is kun je een starter eruit halen en de lamp blijft branden.
Het kan geen kwaad om deze alsnog te vervangen als deze 5 jaar oud zijn, maar het probleem zal dieper liggen dan de starter.
Wellicht is het een idee om de bedrading na te lopen, dus de gehele lichtkap te demonteren en alles na te lopen en zelfs vervangen
Het kan geen kwaad om deze alsnog te vervangen als deze 5 jaar oud zijn, maar het probleem zal dieper liggen dan de starter.
Wellicht is het een idee om de bedrading na te lopen, dus de gehele lichtkap te demonteren en alles na te lopen en zelfs vervangen
het zou ook nog kunnen zijn dat je voorschakel apparaat stuk is en dus uitvalt waardoor je lamp geen stroom meer krijgt na een paar minuten
Heb eens voorgehad dat mijn tl-lamp in de badkamer ook steeds uit ging na dat die enkele minuten brande,Tech schreef:Starters, zoals de naam al zegt heb je alleen nodig bij het opstarten van de lampen. Als de lamp eenmaal aan is kun je een starter eruit halen en de lamp blijft branden.
heb toen een nieuwe starter gestoken en sindsdien blijft de tl branden.

Sjamanistische wijsheid.
We hebben allen een levende en unieke verbinding met onze levenskracht:het is onze thuishaven als ziel.Wanneer we deze verbinding kracht geven, begint ze ons te gidsen, ze toont ons delen van de blauwdruk van onze ziel,ze maakt het pad duidelijk