Ik zat zelf te kijken naar deze:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Advies nodig!
-
MatthijsH
Onderwerp auteur - 1000+

Re: Advies nodig!
Maar ik wacht er nog maar ff mee, ik heb de afgelopen tijd zoveel uitgegeven, heen er weer gereden, verzendkosten betaald. Het is voor voorlopig genoeg. Nog een paar plantjes en vissen en dan is het voorlopig klaar. 
-
toekietoekie
- 0-200

hallo,
Ik heb niet het hele gesprek gevolgd en wil je niet opnieuw doen twijfelen maar ik heb een kleinere variant van de maanvis die ongeveer 8 cm. lang en 12 cm. hoog word.
Ik ben van plan om in oktober te beginnen kweken en wil er dan als ze groot genoeg zijn wel aan jou verkopen.
In jouw bak zouden er zeker 8 kunnen (ik heb er zelf 10 in mijn 240 liter aquarium).
Ik heb niet het hele gesprek gevolgd en wil je niet opnieuw doen twijfelen maar ik heb een kleinere variant van de maanvis die ongeveer 8 cm. lang en 12 cm. hoog word.
Ik ben van plan om in oktober te beginnen kweken en wil er dan als ze groot genoeg zijn wel aan jou verkopen.
In jouw bak zouden er zeker 8 kunnen (ik heb er zelf 10 in mijn 240 liter aquarium).
[center]Onderschat de waarde van slakken niet[/center]
Hoe heet deze variant?
En hoe oud zijn ze?
En hoe oud zijn ze?
-
MatthijsH
Onderwerp auteur - 1000+

Hoi toekietoekie,
Is dat toevallig de dumerelli o.i.d. ?
-
toekietoekie
- 0-200

ik weet niet juist hoe ze heten maar ze gedragen zich als maanvissen en ze zien er uit als maanvissenLinda schreef:Hoe heet deze variant?
En hoe oud zijn ze?
dus dat het maanvissen zijn weet ik zeker
ze zijn ong. 2 jaar oud
zou kunnen maar weet het niet zekerMatthijsH schreef:Hoi toekietoekie,
[center]Onderschat de waarde van slakken niet[/center]
Ik zou er geen andere soorten bij doen. Drie soorten is meer dan genoeg in jou formaat bak. Anders word het een zooitje om naar te kijken en word het voor de vissen die je al hebt te onrustig en de zwemruimte te klein. Wel kun je er nog een stuk of 4 corydoras (bodemvissen) bij doen die je bodemgrind helpen schoon houden.