Hallo,
Ik heb een aquarium van 17 liter waar ik een betta vis(man) in het zitten. Graag wil ik nog een kamaraadje voor hem hebben. Wat voor vissen zou ik bij hem kunnen doen, die niet al te groot zijn of worden?
Groetjes mij
Wat kan bij mijn betta?
Re: Wat kan bij mijn betta?
Garnaaltjes, maar voor de rest houd het een eind op met zo'n klein bakje 
Zou het inderdaad een prive bak laten. Vrees dat garnalen een heerlijke snack worden voor je betta.
Hallo 
Esmee schreef:Zou het inderdaad een prive bak laten. Vrees dat garnalen een heerlijke snack worden voor je betta.
Wat jammer haha
Aleen garnalen zou wel gewoon kunnen, als ze een verstop plek hebben kunnen ze zich verstoppen, en als ze niet te klein zijn worden ze niet opgegeten lijkt mij?Esmee schreef:Zou het inderdaad een prive bak laten. Vrees dat garnalen een heerlijke snack worden voor je betta.
Misschien een betta vrouwtje al zal die dan wel veel opgejaagd worden door de man
want voor 2 betta vrouwtjes erbij is 17l wel wat min.
Persoonlijk zou ik er niets bijzetten
want voor 2 betta vrouwtjes erbij is 17l wel wat min.
Persoonlijk zou ik er niets bijzetten

Sjamanistische wijsheid.
We hebben allen een levende en unieke verbinding met onze levenskracht:het is onze thuishaven als ziel.Wanneer we deze verbinding kracht geven, begint ze ons te gidsen, ze toont ons delen van de blauwdruk van onze ziel,ze maakt het pad duidelijk
ook geen vrouwtje die gaat geheid hemelen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0
Moet je wel en soort hebben die zich flink voort plant zodat er ook wat baby's overleven.Gewoonik schreef:Aleen garnalen zou wel gewoon kunnen, als ze een verstop plek hebben kunnen ze zich verstoppen, en als ze niet te klein zijn worden ze niet opgegeten lijkt mij?Esmee schreef:Zou het inderdaad een prive bak laten. Vrees dat garnalen een heerlijke snack worden voor je betta.
Hallo 
Ik hoorde in de dierenwinkel toen ik hem kocht dat er ook algeneters bij kondenEsmee schreef:Moet je wel en soort hebben die zich flink voort plant zodat er ook wat baby's overleven.Gewoonik schreef:Aleen garnalen zou wel gewoon kunnen, als ze een verstop plek hebben kunnen ze zich verstoppen, en als ze niet te klein zijn worden ze niet opgegeten lijkt mij?Esmee schreef:Zou het inderdaad een prive bak laten. Vrees dat garnalen een heerlijke snack worden voor je betta.
Ik heb ook garnalen (malawa) bij mijn betta zitten in zijn 10 liter bak. Hij vindt ze wel interessant maar krijgt ze niet te pakken. Ze zijn veel te snel. Misschien wat japonica's? Of net als ik malawa garnalen. Zijn erg leuke/sterke garnalen die fokken als konijntjes 
Doe er genoeg mos bij zodat ze zich kunnen verstoppen.
Verder zou ik er ook niets bij zetten.
Doe er genoeg mos bij zodat ze zich kunnen verstoppen.
Verder zou ik er ook niets bij zetten.