Tips voor inrichting

Plaats reactie

Onderwerp auteur
rick14
0-200
0-200

Tips voor inrichting

Bericht door rick14 »

hoi,

hier een foto van mijn bak:
Afbeelding

zelf ben ik niet tevreden met de inrichting, vind het een beetje 'simpel' en ik wil er wat meer diepte in creëren, maar dat lukt niet echt. heeft iemand tips om wat meer diepte te creëren? :idea:

trudy1942
0-200
0-200

Re: visbestand samenstellen 180 liter aquarium

Bericht door trudy1942 »

Grind aan de voorkant weghalen dus gelijk met de bodem van het aquarium. Dan loopt de bodem op en lijkt het dieper. En niet alle hoge planten achteraan gewoon een bosje halverwege. Ik heb zelf ook corydorassen op een grind bodem en dat gaat prima als het maar niet te grof grind is.

ddewinter
0-200
0-200

Re: Tips voor inrichting

Bericht door ddewinter »

ik heb in zowel mijn gezelschspsbak van 1 mtr als mijn huidige malawibak can 1.50 spiderwood hout tegen mijn dekplaatjes vastgeschroeft aan de linkse en aan de rechtse kant van mijn bak (met rvs schroef) staat heel mooi want nu lijkt het net of er boomwortels v.a de oever zo doorgroeien tot in het water, wilde foto's van allebei de bakken bijvoegen maar wist niet hoe dat moest!

stylz
1000+
1000+

Bericht door stylz »

"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Bericht door Linda »

Ik zou een hoekbank rechtsachter zetten en de tv links :P

Sorry flauw.
Je kunt diepte creëren door van hogere planten achter naar lagere planten voor te werken. Zet niet alles op een rij maar maak groepjes van de planten. Werk vanuit 1/3e van je bak. Zet geen eye-catchers in het midden zoal hout, stenen of een kleurige plant.