teveel vis voor mijn bak???
teveel vis voor mijn bak???
Heb een bak van 310 liter. Heb er vandaag 15 kardinaaltetras 9 platy 2 zwaarddragers en 10 garnalen een dwergkreeft en een l168 in gedaan. Zou er graag nog 3x dwerggoerami 8x roodkopzalm 5xcorydoras sterbax een l134 en l144 en l177 bij hebben om mijn bak compleet te maken. Zou dat volgens jullie kunnen?
Re: teveel vis voor mijn bak???
lydia schreef:Heb een bak van 310 liter. Heb er vandaag 15 kardinaaltetras 9 platy 2 zwaarddragers en 10 garnalen een dwergkreeft en een l168 in gedaan. Zou er graag nog 3x dwerggoerami 8x roodkopzalm 5xcorydoras starbai een l134 en l144 en l177 bij hebben om mijn bak compleet te maken. Zou dat volgens jullie kunnen?
Laatst gewijzigd door lydia op 11 jan 2015 07:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo,
Wat zijn de afmetingen van je bak?
Ik denk dat je als je al die vissen erbij koopt dat het dan teveel wordt, maar ik heb niet het verstand van al deze vissen, dus kunt u beter op andere reacties wachten. Ik denk dat het wel handig is om dan alvast de afmetingen van je bak neer te zetten
Tom
Wat zijn de afmetingen van je bak?
Ik denk dat je als je al die vissen erbij koopt dat het dan teveel wordt, maar ik heb niet het verstand van al deze vissen, dus kunt u beter op andere reacties wachten. Ik denk dat het wel handig is om dan alvast de afmetingen van je bak neer te zetten
Tom
Greetings, Tom :)
Heb een aquarium salontafel van 1 meter bij 1 meter en 56 cm hoog
Volgens mij moet dat wel passen. Al hebben roodkopzalmen vaak liever een wat langere bak omdat het actieve zwemmers zijn.
Ik weet niet of zoveel Lnummers kunnen in een bak. Ze willen nog wel eens territoriaal worden.
Ik weet niet of zoveel Lnummers kunnen in een bak. Ze willen nog wel eens territoriaal worden.
Bedankt voor jullie reacties! :-)