Waarschijnlijk komt het doordat ze pas 2 dagen in de bak zitten, maar ze zijn allemaal nog wat schrikkerig en laten zich amper zien. Als er eten in de bak wordt gegooid dan schieten ze snel uit hun holletje en even happen en snel weer terug in de rotspartijen.
Ligt het aan het feit dat ze gewoon nog moeten wennen of moeten we er nog wat soorten bij zetten? Dat heb ik ook gelezen. Als er 'te weinig' vissen in de bak zitten dat ze zich minder laten zien.
We willen in ieder geval nog de Cynotilapia Afra Jalo Reef... Of een andere Afra soort...
Tips?
Maingano en Demasoni bang...
-
Coby
Re: Maingano en Demasoni bang...
Het is even wennen voor je vissen, en je zult zien als je er straks meer malawi´s erin hebt zitten dat ze zich dan veel meer laten zien, dan voelen ze zich veel prettiger. 
Ik zie wel het demasoni mannetje trillen voor een van zijn vrouwtjes en dat geldt ook voor beide maingano mannetjes bij hun vrouwtjes. De vrouwtjes willen alleen nog niet
Wellicht als er wat meer vis in zit ofzo.
Hoe groot moeten de toekomstige vissen trouwens zijn? Aangezien de maingano al volwassen is, dus dik 10 cm. De demasoni's die we er bij hebben zijn ongeveer cm of 5/7. Is dat een goede lengte om aan te houden?
Hoe groot moeten de toekomstige vissen trouwens zijn? Aangezien de maingano al volwassen is, dus dik 10 cm. De demasoni's die we er bij hebben zijn ongeveer cm of 5/7. Is dat een goede lengte om aan te houden?
-
Coby
Dan zijn de mannetjes al goed op hun gemak
als het goed klikt met de vrouwtjes kunnen ze zo met eitjes zitten, maar het kan net zo goed nog een aantal weken duren.
De vissen die je nog erbij wilt zetten zou ik niet kleiner nemen dan 5 cm., je kunt ze dan lekker samen laten opgroeien.
De vissen die je nog erbij wilt zetten zou ik niet kleiner nemen dan 5 cm., je kunt ze dan lekker samen laten opgroeien.