Zoals jullie elders al gezien hebben staan de planten in mijn bak te groeien.
Dus nog ff een paar, lees drie, weken geduld en dan kunnen zo gauw de waterwaarden goed zijn de eerste vissen erin. Maar doe ik dat in één keer, of soort voor soort en welke soort dan eerst, zeg het maar.
Het geplande visbestand:
Mikrogeophagus ramirezi
Corydoras sterbai
Carnegiëlla strigata
Hemigrammus bleheri
Zuid Amerikaans 1 meter bak
-
folkishpeter
Onderwerp auteur - 0-200

Re: Zuid Amerikaans 1 meter bak
Klinkt als een mooi bestand Peter, je hebt zo alle waterlagen wel gedekt. Weet je al hoeveel van elk je gaat nemen?
Vissen kun je beter verdeeld inzetten.
Dus bv eerst de bleheri's dan de sterbai's etc etc. Zo voorkom je overbelasting van je bak.
Vissen kun je beter verdeeld inzetten.
Dus bv eerst de bleheri's dan de sterbai's etc etc. Zo voorkom je overbelasting van je bak.
-
folkishpeter
Onderwerp auteur - 0-200

Re: Zuid Amerikaans 1 meter bak
Van de scholenvissen elk minimaal 10 stuks en van de Mikrogeophagus ramirezi 1 man en 2 dames.
het leek mij het beste om met de grondvissen te beginnen, dus de Corydoras sterbai. Waarom, geen idee, tis alleen het gevoel onderaan beginnen. Dan de bijlzalmen, de Roodkoppen en als laatste de Mikrogeophagus ramirezi.
Ben ik zo op de goede weg? Kan haast niet wachten op de eerste bewoners.
het leek mij het beste om met de grondvissen te beginnen, dus de Corydoras sterbai. Waarom, geen idee, tis alleen het gevoel onderaan beginnen. Dan de bijlzalmen, de Roodkoppen en als laatste de Mikrogeophagus ramirezi.
Ben ik zo op de goede weg? Kan haast niet wachten op de eerste bewoners.