Dat wordt wel wat! Ik ben benieuwd doe het straks is als het af is!
Ik heb ook een tanganyika biotoop gehad, maar niet de vissen die jij wilt..Het is wel een waanzinnig mooi biotoop!
Ik vind je grotopstelling een goed idee. Leuk!
beide vissoorten kan goed ik jou bak, frontosa's zijn ook voor jou bak behoorlijk aan de maat.
Tropheus moet je wel aan het breken van de zichtlijnen denken anders moorden ze elkaar vrij makkelijk uit, ook zit ik te kijken van je gaat toch wel ook echt schuilplaatsen maken ? niet alleen een PUR wand ?
Bij de frontosa's kan je redelijk veel niet te kleine bij vis zetten, zolang het maar geen algen eters zijn, bij de tropheus precies omgekeerd, daar kunnen absoluut geen viseters bij.
Voor beide bestanden zijn er wel soorten synodontis te vinden bv, bij tanganyika ligt de scheiding tussen rovers en grazers helaas nog al hard, dus die keuze moet je eerst maken voor je over bij vis gaat denken.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
Super om je project te kunnen volgen, het is goed te zien dat je er echt wat moois van wilt maken en er goed over nadenkt/hebt gedacht. Ik kan dan ook haast niet wachten om je vorderingen te kunnen zien de komende tijd
Succes met klussen en inrichten!