[spoedvraagje] neon tetra's met..
[spoedvraagje] neon tetra's met..
Ik wilde tijdelijk een tweede bak erbij om dat ik mijn 54 l bak moet opknappen. Nu kan ik een bak ophalen van 60 l met hierin 5 visjes erbij. Op de foto te zien zijn het neontetra's. Kunnen deze samen met de zoenvis, Ancistrus soorten (ong 7 stuks) en coydoras (4 stuks)?
-
ApistoTammy
- 0-200

Re: [spoedvraagje] neon tetra's met..
zoenvis geen ervaring mee, met de rest moet kunnen
Zoenvissen horen niet helemaal thuis in een 54 liter bak naar mijn mening.
Maar de combinatie neontetra's en zoenvissen zou in principe wel goed moeten gaan lijkt me.
Maar de combinatie neontetra's en zoenvissen zou in principe wel goed moeten gaan lijkt me.
Daar ben ik ook helemaal mee eens, hoor! Ik heb deze bak als een achterstallig dumpertje met hierin veel vis, waaronder idd deze zoenvis en een Ancistrus (Claro?) van zo'n 15 cm, gekregen.Rickpad schreef:Zoenvissen horen niet helemaal thuis in een 54 liter bak naar mijn mening.
Ik ben dus ook op zoek naar een goed tehuis voor deze, maar ook voor nog zo'n vijf andere 2 Ancistrus soorten.
Voor nu ben ik iig blij dat als volgende week die neontetra's komen, ik ze iig tijdelijk erbij kan zetten.