aquarium achterwand
Re: aquarium achterwand
Netjes! 
dank je Fabian
ziet er mooi helder uit nu en getest alles ook goed
gisteren 3 algeneter erin gedaan (2 kleine en 1 grote)
vrijdag ga ik kijken naar de vis krijg daar hulp bij zodat ik geen verkeerde bij elkaar heb
[album]4025[/album]
[album]4024[/album]
gisteren 3 algeneter erin gedaan (2 kleine en 1 grote)
vrijdag ga ik kijken naar de vis krijg daar hulp bij zodat ik geen verkeerde bij elkaar heb
[album]4025[/album]
[album]4024[/album]
Je bak staat er erg mooi bij! 
dank je Fabian
Dit vind ik hele mooie vissen kunnen jullie mij vertellen wat hier van wel bij elkaar wil
of welke echt niet en als je 1 man hebt hoeveel vrouw is dan het beste erbij?
[album]4026[/album]
of welke echt niet en als je 1 man hebt hoeveel vrouw is dan het beste erbij?
[album]4026[/album]
Mooie opbouw hoor. Wat je visbestand betreft kun je beter een onderwerp voor openen in het forum visbestand samenstellen. Zitten wel enkele pittige tussen.
dank je Kevin heb intussen al wat zwemmen
iemand die er wel verstand van heeft (denk ik) die heeft me geholpen
hij kweekt er zelf mee dus zal het vast goed zijn
er komen nog blauw/rood bij maar daar gaan we nog naar kijken
hier een paar foto`s
[album]4030[/album]
[album]4029[/album]
[album]4027[/album]
[album]4028[/album]
iemand die er wel verstand van heeft (denk ik) die heeft me geholpen
hij kweekt er zelf mee dus zal het vast goed zijn
er komen nog blauw/rood bij maar daar gaan we nog naar kijken
hier een paar foto`s
[album]4030[/album]
[album]4029[/album]
[album]4027[/album]
[album]4028[/album]
Ziet er erg mooi uit Anne! Hoe doen je visjes t?
dank je Catfish
ja ze doen het prima wel leuk als ik naar de bak ga komen ze direct al naar voren hebben nu al door dat ik ze eten geef haha
2 gele waren vandaag aan het rondjes draaien heel snel om elkaar heen heel leuk om te zien
ook dat visje op de laatste foto heb ik er 2 van in zitten die zijn ook heel erg leuk
moet alleen nog even goed weten wat voor voer ze allemaal kunnen
ja ze doen het prima wel leuk als ik naar de bak ga komen ze direct al naar voren hebben nu al door dat ik ze eten geef haha
2 gele waren vandaag aan het rondjes draaien heel snel om elkaar heen heel leuk om te zien
ook dat visje op de laatste foto heb ik er 2 van in zitten die zijn ook heel erg leuk
moet alleen nog even goed weten wat voor voer ze allemaal kunnen
-
Vegamobiel
- 0-200

Ik heb de indruk dat je te weinig schuilplaatsen hebt voor de vissen die je wenst
vegamobiel
vegamobiel
vegamobiel dat plaatje van de vissen die ik wel mooi vond komen er niet allemaal in hoor haha
ik heb nu erin wat je op de foto kunt zien en daar komt waarschijnlijk nog iets van rode of blauwe kleur bij
zoals ik het nu kan zien hebben ze genoeg schuilplekjes hoor op de foto lijkt het erg laag de stenen maar is hoger en merk ook wel dat ze het wel prettig vinden zo
maar kan er altijd nog wat stenen bij in doen mocht ik ze weer tegenkomen waar ik deze weg had heeft niet meer en wil het wel bij 1 soort houden
bedankt in ieder geval voor de tip
ik heb nu erin wat je op de foto kunt zien en daar komt waarschijnlijk nog iets van rode of blauwe kleur bij
zoals ik het nu kan zien hebben ze genoeg schuilplekjes hoor op de foto lijkt het erg laag de stenen maar is hoger en merk ook wel dat ze het wel prettig vinden zo
maar kan er altijd nog wat stenen bij in doen mocht ik ze weer tegenkomen waar ik deze weg had heeft niet meer en wil het wel bij 1 soort houden
bedankt in ieder geval voor de tip