Beste liefhebbers
Ik heb Mickey Mousjes en deze vind ik erg zwak ze gasn snel dood is dit normaal? Rest van de vissen gaan uitstekend en deze zijn van 8 naar 3 gegaan in een rap tempo. Zijn platys gewoon wat zwakker?
Mickey Mousjes zwakkere visjes of niet?
Re: Mickey Mousjes zwakkere visjes of niet?
Platys zijn over het algemeen heel sterke vissen die eigenlijk niet dood zijn te krijgen. Denk dat er een andere rede is waardoor ze zo snel dood gaan.
Hallo 
Rest van de vissen gaan super heb zelfs jongen bij de algen eters dus vind t vreemd
Jip heb de goep inderdaad in een keer gekocht.Esmee schreef:Apart. Heb je al die platys tegelijk gekocht?
Jaa zal haast moeten omdat alles verder oke is.... De volgende bied zich vermoedelijk weer aan want hij sombert zich af in een hoekje en blijft stil hangen.. Dit deden de andere ook en een aantal dagen later was het dat ik ze dood zag.... Kan ik de overgebleven 3 niet beter verwijderen want als deze dood gaat zijn er nog maar 2 en miss gaan die ook binnen een kort termijn dood....
Preventief dood maken vind ik wel beetje ver gaan
nog niks is zeker natuurlijk.
Hallo 
Dat heb ik ook nooit gezegd ik zeg verwijderen en daar bedoel ik mee verwijderen uit het aquarium en apart zetten kijken wat ze doen