sagittaria subulata, deze plant komt achterin in het middden , komt er 1 in
Lobelia cardinalis, deze plant komt aan de rechterkant tegen het glas (ik kijk op de linkerkant en voorkant van het aquarium de rest kan ik niet echt naar toe kijken) komt er 1 in
staurogyne Sp en Eleocharis Acicularis - Naaldgras, komen voorin naaldgras wordt plekje voor garnalen. komen er meerdere in totdat het mooi vol staat
Dennerle Limnophila Sessiliflora, deze plant komt achterin naast de sagittaria subulata, komen er 4 in 2links van de agittaria en 2 rechts
In het midden komt een steen of een stukje hout, en plaats nog een garnalen flat.
Als jullie dit lezen/bekijken staat me aquarium dan gezellig vol of moeten er meer planten bij?
Nog een vraagje over het snoeien, doen jullie dat met een gewone schaar of een nagelschaartje?
Zijn er drijfplanten nodig??? Zoja voldoen kunst planten, wil dit vanwege geen wortels hangend in me aquarium en liever geen kroos omdat het zo snel overwoekerd.
Zijn er mosballen nodig voor de garnalen of voldoen de planten vooral het naaldgras?
Laatste als jullie online aquarium spullen kopen op welke sites doen jullie dat, vooral met groot assortiment.
Alvast bedankt
mvg Stefan