Black Molly baby invasie

Plaats reactie

Onderwerp auteur
Mischa
0-200
0-200

Black Molly baby invasie

Bericht door Mischa »

Hallo allen,

Mijn dochter heeft sinds een half jaar een 60 liter bak en ik was er zelf zo mee in de weer, dat ik nu voor mijzelf een fluval edge heb gekocht en ga een poging wagen met iwagumi landscape. We hebben ons maar aangemeld voor dit forum, om alle tips te volgen. Maar goed, dit terzijde.

We hebben nu in de bak van mijn dochter een black molly baby invasie. Meer dan 60 jonkies. Hoe gaan we deze kwijt raken? Hebben jullie tips? Want 60 visjes via marktplaats ga je denk ik niet zomaar kwijt raken....

Roy H
Oud teamlid
Oud teamlid

Re: Black Molly baby invasie

Bericht door Roy H »

Welkom op AquaforA, Mischa. Nu ben je dus ook officieel besmet met het aqauvirus :mrgreen:
Die 60 jonkies? Mss bij de lfs, of toch een advertentie proberen op MP. Zijn altijd wel starters op zoek naar visjes.
Greetings...

Onderwerp auteur
Mischa
0-200
0-200

Bericht door Mischa »

Hoi Roy,

Bedankt voor je reactie. Heb net een advertentie geplaatst op marktplaats en heb al direct 3 reacties ontvangen. Daar stond ik echt van te kijken. Daarnaast kreeg ik een mail van Vissen Asiel Nederland, een instantie die vissen opvangt. Bij mij was niet bekend dat een dergelijke instantie bestond..

Roy H
Oud teamlid
Oud teamlid

Bericht door Roy H »

Graag gedaan hoor. Op Mp is best veel handel in vissen. Ik kijk er gemiddeld wel 2 a 3 keer per week op, en zelf ook al visjes via mp gekocht zonder problemen.
Mooi dat zulke instanties bestaan toch.
Greetings...

stylz
1000+
1000+

Bericht door stylz »

Vraag op MP altijd even door althans als je niet wil dat je gratis kweekvisjes levendvoer worden.
Veel houders van roofvissen gebruik marktplaats om aan levendvoer te komen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0

Onderwerp auteur
Mischa
0-200
0-200

Bericht door Mischa »

Nou, een mail explosie nadat ik gisterenavond een advertentie op MP heb geplaatst.

Stylz, bedankt voor deze tip, daar had ik dus zeker niet aan gedacht. Ik had al een aanbieding van een persoon, die alle visjes wilde afnemen. Daar begin ik dus nu aan te twijfelen.

stylz
1000+
1000+

Bericht door stylz »

Mischa schreef:Nou, een mail explosie nadat ik gisterenavond een advertentie op MP heb geplaatst.

Stylz, bedankt voor deze tip, daar had ik dus zeker niet aan gedacht. Ik had al een aanbieding van een persoon, die alle visjes wilde afnemen. Daar begin ik dus nu aan te twijfelen.
Er zitten ook goede tussen, maar ja de verkeerde weten precies wat jij horen wil, lastig probleem :?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."

http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... 89&start=0