Maar ik vond het een mooi gezicht hoe de mist zo over het water trekt.
Het bouwen van een paludarium
Re: Het bouwen van een paludarium
Nee niet echt een hobby, vind sommige nummers van hun trouwens wel heel gaaf.
gr, Rico
-
jari4now
Rico,
Ziet er geweldig uit man, zal straks wel een geweldig schouwspel worden als het allemaal klaar is, is echt een prachtig gezicht, ik kijk nu al weer uit naar de volgende foto's
Ziet er geweldig uit man, zal straks wel een geweldig schouwspel worden als het allemaal klaar is, is echt een prachtig gezicht, ik kijk nu al weer uit naar de volgende foto's
echt onwijs gaaf zoiets.
dat zou ik ook wel willen.
Hoelang ben je nu bezig?
dat zou ik ook wel willen.
Hoelang ben je nu bezig?
Eindelijk een aquarium.....
-
Coby
Ziet er supergaaf uit Rico!
Wat zullen die beestjes het straks goed naar hun zin hebben. 
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
Ik hoop het coby, anders gaan we gewoon weer opnieuw beginnen
ECHT NIET! 
Ik hoop het coby, anders gaan we gewoon weer opnieuw beginnen
gr, Rico
-
Rob Bosman
Wohw schiterende de paludarium geworden, al die noeste arbeid begint nu zijn vruchten af te werpen. TOP hoor.
Rico....
Echt heeel mooi!!
Echt heeel mooi!!
Ook jullie bedankt voor de complimenten!
@Aeneus: Sorry had over jou vraag gelezen.
Ik ben nu in totaal bijna een jaar bezig! Maar dat komt omdat ik toen ik de bak de eerste klaar had weer opnieuw moest beginnen, ook heb ik het aquariumgedeelte al een keer over moeten doen. Dus dit is de derde keer dat ik het waterdeel heb gebouwd en de tweede keer dat ik alles heb gebouwd.
@Aeneus: Sorry had over jou vraag gelezen.
Ik ben nu in totaal bijna een jaar bezig! Maar dat komt omdat ik toen ik de bak de eerste klaar had weer opnieuw moest beginnen, ook heb ik het aquariumgedeelte al een keer over moeten doen. Dus dit is de derde keer dat ik het waterdeel heb gebouwd en de tweede keer dat ik alles heb gebouwd.
gr, Rico
Ik ben vandaag bezig geweest om de lampen vast te zetten in lichtkap. Wat een rot karwei zeg!
Maarja het moet toch gebeuren en omdat ik geen bossen draad in de kap wil hebben liggen heb ik ze maar in een kabelgoot gelegd. De rest van de lampen moet ik nog maar hier alvast een foto van hoe het eruit komt te zien.

Het gaat om het bovenste stukje van de foto.
Maarja het moet toch gebeuren en omdat ik geen bossen draad in de kap wil hebben liggen heb ik ze maar in een kabelgoot gelegd. De rest van de lampen moet ik nog maar hier alvast een foto van hoe het eruit komt te zien.

Het gaat om het bovenste stukje van de foto.
gr, Rico
Dat is netjes afgewerkt zo Rico met die kabel goot. 
Ik heb ondertussen bijna alle lampen en kabelgoten in de lichtkap geplaatst. Ziet er inderdaad mooi uit
(al zeg ik het zelf)
En vanavond als het donker is zal ik jullie vervelen met een paar foto's van de bak, ik heb er namelijk een paar plantjes ingezet. Nog niet echt iets om over naar huis te schrijven maar die paar groene blaadjes steken leuk af tegen het bruin van de achterwand.
(al zeg ik het zelf)
En vanavond als het donker is zal ik jullie vervelen met een paar foto's van de bak, ik heb er namelijk een paar plantjes ingezet. Nog niet echt iets om over naar huis te schrijven maar die paar groene blaadjes steken leuk af tegen het bruin van de achterwand.
gr, Rico
-
jari4now
Yessssssssss Rico....
Verveel ons maar......en erg veel.....ben benieuwd naar je foto's
Verveel ons maar......en erg veel.....ben benieuwd naar je foto's
Hier wat foto's
(Sorry voor de slechte kwaliteit, maar daar kan ik niks aan doen, ligt aan het toestel, zitten veel te veel mogelijkheden op)

Hij hoort wel niet in een amazone bak, maar het is wel een mooie plant
Weet iemand of dit trouwens de rode of de groene tijgerlotus is? Volgens ons de groene maar hebben hem gekocht als zijnde een rode......

(Sorry voor de slechte kwaliteit, maar daar kan ik niks aan doen, ligt aan het toestel, zitten veel te veel mogelijkheden op)

Hij hoort wel niet in een amazone bak, maar het is wel een mooie plant
Weet iemand of dit trouwens de rode of de groene tijgerlotus is? Volgens ons de groene maar hebben hem gekocht als zijnde een rode......

gr, Rico