Achterwand Inspiratie
-
Cichlidenkwekers
Onderwerp auteur - 0-200

Achterwand Inspiratie
Maak je gebruik van een Back to Nature, of zoek je inspiratie omtrent een achterwand?
Foto wedstrijd uitslag 2005-2006
Foto wedstrijd uitslag 2005-2006
Re: Achterwand Inspiratie
Mooie wanden zijn het toch, alleen die prijs hé 
Vooral die steenformaties... om van te likkebaarden.
Tsja, die 'boom in het water' heb ik nu wel gezien...ik vraag me af hoe natuurgetrouw het eigenlijk is, zo'n eik onder water. Dan ga ik meer voor de mangrovewortels...
Maar die stenen.. Mmmm..Al heb ik geen klagen over mijn eigen wand... Al kriebelt het wel om er weer een te maken..
Tsja, die 'boom in het water' heb ik nu wel gezien...ik vraag me af hoe natuurgetrouw het eigenlijk is, zo'n eik onder water. Dan ga ik meer voor de mangrovewortels...
Maar die stenen.. Mmmm..Al heb ik geen klagen over mijn eigen wand... Al kriebelt het wel om er weer een te maken..
Groeten,
Patrick
Een dag niet geademd is een dag niet geleefd
Patrick
Geduld is een belangrijk ingrediënt...Dat is zeker zo.
Groeten,
Patrick
Patrick
het zijn schiterende wanden maar kost wel een vermogen voor een bak van 2 mtr.
-
jari4now
Kijk morgen op de beurs even bij ??akwaline?? geloof ik zijn minstens net zo mooi maar wel prijstechnisch "iets" gunstigerkevin schreef:Mooie wanden zijn het toch, alleen die prijs hé
Er zijn weinig wanden die echt kunnen tippen aan een Back to Nature.
-
jari4now
Laat je vanmiddag eens verrassen dan.....ik heb er al foto's van gezien, ziet er echt goed uit
Op zich zijn het hele mooie wandjes, maar ga je dichterbij kijken met een Back to nature ernaast zie je toch echt wel verschil hoor. Maar ja dat is aan het prijs verschil ook wel te merken.
-
jari4now
Als de wand in de bak zit steek je je hoofd er toch niet meer in om ff dichtbij te kijken....enne zeker de helft van de prijs......, maar goed ik heb geen van beide, en ben erg tevreden met mijn wandje
Heb jij weleens een back to nature wand en de modules gezien? ja vast bij wesdijk wel
-
jari4now
Yep....maar in de bak zie er toch niet zo veel van terug, en met deze hou je meer ruimte in je bak lijkt me zo......ik heb trouwens geen aandelen bij akwaline hoor
Dat ze veel ruimte in nemen ben ik zeker met je eens, maar juist daardoor oogt het veel natuurlijker. Zeker als je een bak hebt die meer dan 80 diep is, dan pas komen ze goed tot hun recht.