'Ongetwijfeld, dat is interessant...'

'Maar, niet interessant genoeg...'

Inderdaad eindelijk, beste Fabian!Fabian schreef:Jaaaa, eindelijkMooi zo!
Leuke slakkendecoratie
Ja, beste Rita, er is leven en organisch afval in de bak. En, op dat laatste zetten zich de bacteries die je water filteren.Rita M schreef:haaaaaaaa er is leven..... en Dirk zag dat het goed was
Leuk en erg noodzakelijk in onze manier van werken, beste Keizervis. Dat onze bodems tot hiertoe nooit dichtslibben en beginnen te rotten, is vooral dankzij hen...keizervis schreef:Idd leuk die slakjes.
Ja, Erik heeft er meer dan genoeg van, voor het moment. Ruw geschat zijn het er meer dan 1000.Bertus schreef:Dat zijn een hoop slakjes zegIk ben benieuwd hoe de bak er over een paar weken bij staat als de planten aangeslagen zijn, het ziet er nou al prima uit.

Rita M schreef:Wat is het geweldig mooi geworden Dirk, eerlijk gezegd had ik niet voorzien dat ik het zo mooi zou vindenmaar dat vind ik dus wel!
Mocht Erik nog eens een dertigtal over hebben van de puntslakken hou ik me aanbevolen hoor, ook ik heb ze heel graag in mijn bodem en heb er helaas momenteel geen.

Hartelijk bedankt om je complimentje, beste Agnes!agnes schreef:Is mooi geworden.

[/URL