- Espeis of vuurneons
- Corydoras julii
- Oto's
- L144
- Gastromyzon punculatus
Zijn dit teveel soorten? En de laatste twee, in wat voor samenstelling kan je die het beste houden?
Groetjes Esmee
Edit: sturisoma's zijn ook wel erg leuk

Die apisto vind ik dan weer niet zoStefan schreef:Leuk mevrouw!
Eindelijk
Denk dat een blikvanger niet verkeerd zou zijn, en zat kleine cichliden om uit te kiezen.
Ben zelf nog steeds erg fan van Apistogramma trifasciata.
Misschien een leuke
Oto's, L nummers en zeker de Gastro zou ik zelf wel eventjes mee wachten tot je wat alg begroeiing hebt.
Hoewel de gastro geen algeter is, eet 'ie wel de kleine diertjes die tussen de alg leven...
Mijn ervaring met die is dat ze dood gingen omdat ik ze in een te "verse" bak deed.
Lijkt me ook erg leukdickportugal schreef:Ik zou voor een schooltje Espei's gaan. Bij zijn het per ongeluk Hengeli's geworden, maar ze scholen geweldig, veel beter dan tetra's. In mijn 80 heb ik nu 10 Hengeli's 3 apist Cacatuoides en 5 chocolade goerami's en een paar verdwaalde guppen. Bevalt me goed. Misschien bestel ik nog wat modderkruipers voor de bodem.
fap vertel mij dan eens het verschilFabian schreef:Moet je bij het aanschaffen van de espei's goed in de gaten houden of je geen hengeli's mee krijgt. Het is te zien, maar makkelijk is het niet als ze geen kleur hebben
Durf je dat aan daarheen te lopen?Fabian schreef:Ik ga wel mee naar de lokale aquariumwinkel![]()