ik heb een aquarium bij gekocht en die ziet er vies uit.
hoe en waarmee mag ik de ruiten mee schoonmaken.
als er kleine krasjes op zitten kun je er dan nog wel wat aandoen of valt dat wel mee als er water in zit
gr. Jos
nieuwe aquarium schoonmaken
Re: nieuwe aquarium schoonmaken
Hoi hoi
Glas kan geen stoffen in zich opnemen dus ik zou het gewoon op afwasmiddel houden en daarna eventueel nog een keer met schoonmaakazijn. Als hij dan schoon genoeg is naar je zin dan buiten nog is flink met water uitspoelen en schoon is je bak.
Glas kan geen stoffen in zich opnemen dus ik zou het gewoon op afwasmiddel houden en daarna eventueel nog een keer met schoonmaakazijn. Als hij dan schoon genoeg is naar je zin dan buiten nog is flink met water uitspoelen en schoon is je bak.
kevin bedankt
maar de krasjes dan
maar de krasjes dan
krasjes, binnenkant is weinig aan te doen. Als het kleintjes zijn zullen ze niet zo heel veel opvallen. Als ze aan de buitenkant van de bak zitten kun je vaak met koperpoets een redelijk resultaat krijgen.
Kevin als het misschien aan de buitenkant wil met koperpoets waarom dan niet aan de binnenkant
gr Jos
gr Jos
Dit blijft makkelijk achter omdat het zo vettig is, en lijkt me niet goed voor de vis maar wettenschappelijk bewijs heb ik er niet voor.