Ik.

Ons resultaat.

Het zit erop.

Het bakkie van Tim.
Voor de rest heb ik jullie nog het bijzonder droeve nieuws te melden dat voor Tim de terminale fase is aangebroken. Hij heeft verschillende gezondheidsproblemen waarvan de meeste gerelateerd zijn aan zijn ziekte, waartegen hoe dan ook niets te doen valt. De artsen, die Tim begeleiden, zullen zijn leven nog zoveel mogelijk proberen te rekken, maar enkel via medicatie. Een andere ingreep wordt uitgesloten. Zelf schat Tim dat hij nog twee, maximaal drie jaar onder ons zal verblijven.
De eerste afspraken zijn gemaakt. Zo wenst Tim 3 mensen mee te nemen tot aan zijn doodsbed, zijn vader, Eddy, zijn moeder, Marina, en mij (voor zover ik het kan dragen). En er is afgesproken over de taakverdeling als die fatale dag komt. Daar Eddy en Marina gescheiden zijn, zullen ze elk hun deel van de familie inlichten. Ik zal onze vrienden verwittigen.
Dit is de eigenlijke oorzaak van onze tijdelijke afwezigheid. Hoe de toekomst er concreet uit zal zien, valt voor het moment nog moeilijk om te voorspellen. Vast staat dat we ook in de toekomst nog aquariumdecors zullen bouwen. Want dit is wat we 's winters doen.
Onze volgende afspraak is op woensdag, wanneer Eddy ons komt helpen met het plakken van de stenen aan de bodemplaat. Maar, ik zal geregeld eens kijken of er iemand iets gepost heeft.
Alvast een erg gelukkige kerstperiode gewenst!