Hallo,
Ik heb afgelopen woensdag gezien dat een van mijn neon tetra's een soort zweertje bij zijn mond heeft, dus heb gelijk die donderdag esha 2000 gehaald, aangezien dit voor meerdere ziekten is.
Ik heb het ermee behandeld, maar zie eigenlijk geen vooruit gang, alleen mindering aangezien een van mijn oto's het ook heeft op zijn buikje.
Het zijn een soot van zweertjes, ik kan er niet echt achter komen wat het is en waarmee ik het, het beste kan behandelen.
Ook in mijn 220 l bak is er iets met mijn vrouwtjes algeneter, normaal zat ze altijd verscholen, maar ik vond haar de laatste paar dagen al veel op opvallende plaatsen zitten. Tot ik vandaag mijn aquarium schoon ging maken, ze zwom ook niet voor me weg, dus heb haar toch opgepakt en gecontroleerd, maar zie aan de buiten kant niks, ze poepen alle 2 heel erg goed, het mannetje zwemt wel gelijk weg. eventueel behandelen met bactyfec? voor iets inwendigs?
ziek
-
larsvisjes
- 200-400

Re: ziek
Esha 2000 is een middeltje dat al zo lang bestaat en eigenlijk niet meer werkt, lijkt wel of dieren er resistent voor raken
http://forum.fok.nl/topic/515220
je kan beter een ander middel gebruiken zoals sera omnipur werkt ook voor de meest voorkomen ziektes.
Succes !
je kan beter een ander middel gebruiken zoals sera omnipur werkt ook voor de meest voorkomen ziektes.
Succes !