sorry als jullie dit topic al bekeken hebben
heb hem op de verkeerde pagina geplaats eerst
alleen ik zou graag willen weten of er een mooie water salamander te koop was voor 1 60x30x30 aquarium en waar want bij de aquaria zaak in oss bij ons (DE TETRA) zijn ze alleen goed met gewone vissen en grote enge slangen whahaha toeminse ik vind ze personelijk beetje eng
watersalamanders
Re: watersalamanders
Ze hebben bij aquarainbow in oss (ik kom ook uit oss) overigens ook salamanders voor in het aquarium.
Alleen ik durf niks te zeggen of ze daar in kunnen aangezien ik niks over salamanders weet, ja, dat ze gevoerd moeten worden, maar dan houdt het ook op.
Alleen ik durf niks te zeggen of ze daar in kunnen aangezien ik niks over salamanders weet, ja, dat ze gevoerd moeten worden, maar dan houdt het ook op.
klopt haha ik weet het aleen daar hebben ze niet zo goede service vind ik maar dat komt omdat ik net een aquarium had net en hun geven mij een kempvis mee en zon mini haaitje hun zijden dat dat wel kon tot dat dat beest grrot werd en toen moes ik hem maar weg geven ik vind het niet zon leuke winkel heb dan eerlijk gezegt nog liever niks want ze geven niet genoeg info
Bijna elke winkel geeft slechte adviezen 
Klopt, want spierings en tetra, en ook de maanvis in nijmegen doet het zelfde.Fabian schreef:Bijna elke winkel geeft slechte adviezen
-
Visje in het water
- 1000+

Ja heel vervelend, omdat het om dieren gaat.
Gelukkig zijn er wel winkels met goed personeel welke verstand van zaken hebben.
Het nadeel is dat als je net begint met deze hobby, dit vaak niet weet. Je moet maar net weten waar en welke mensen weten waar ze het over hebben.
Gelukkig zijn er wel winkels met goed personeel welke verstand van zaken hebben.
Het nadeel is dat als je net begint met deze hobby, dit vaak niet weet. Je moet maar net weten waar en welke mensen weten waar ze het over hebben.
ZOooo! KLaar met forummen, nu aan de "bak"!
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
================================================
Kijkje achter het glas van... Visje in het water
Kijkje in de Rio 400 van... Visje in het water
Als nieuweling in deze hobby moet ik je inderdaad 100% gelijk geven!Visje in het water schreef:Ja heel vervelend, omdat het om dieren gaat.
ja het is heel sonde alemaal die winkels waar niet alles van klopt maar ik moet zeggen dat de tetra wel nog een beetje goed service geeft alleen niet elke medewerker 1 medewerker die gaf mij de eerste paar vissen die ik daar haalde mee en die gaf aan welke lang leven en die zwemmen na een jaar nog steed mee bij mij
Er zijn heel veel watersalamanders maar de vraag is wat vind jij mooi?
met een beetje kleur vin ik wel mooi