Blauwoogjes zijn killi's! Compleet niet incorrect het tegenovergestelde van hetzelfdeRickpad schreef:blauwoogjes zijn ook een soort van regenboogvissen
Combinatie visbestand 220l
Re: visbestand erbij
Klaar om info te spuiten en absorberen!
achja! foutje hoort erbij met dit warme weer =PLaurens schreef:Blauwoogjes zijn killi's! Compleet niet incorrect het tegenovergestelde van hetzelfdeRickpad schreef:blauwoogjes zijn ook een soort van regenboogvissen
Een beetje jammer Laurens... Killivisjes zijn soorten die behoren tot de eierleggende tandkarpers. De blauwoogjes behoren tot de familie van, je raad het al, de blauwoogjes. Jij bent in de war met het afrikaanseblauwoogje die wel echt een kili is. Daarom zette ik er ook bij dat het een soort van regenboogvis is. Sooert van moest aangeven dat het niet helemaal klopt maar dat het er staat om duidelijkheid te scheppen.Laurens schreef:Blauwoogjes zijn killi's! Compleet niet incorrect het tegenovergestelde van hetzelfdeRickpad schreef:blauwoogjes zijn ook een soort van regenboogvissen
Maar dé blauwoogjes zijn de AfrikaanseRickpad schreef:Een beetje jammer Laurens... Killivisjes zijn soorten die behoren tot de eierleggende tandkarpers. De blauwoogjes behoren tot de familie van, je raad het al, de blauwoogjes. Jij bent in de war met het afrikaanseblauwoogje die wel echt een kili is. Daarom zette ik er ook bij dat het een soort van regenboogvis is. Sooert van moest aangeven dat het niet helemaal klopt maar dat het er staat om duidelijkheid te scheppen.Laurens schreef:Blauwoogjes zijn killi's! Compleet niet incorrect het tegenovergestelde van hetzelfdeRickpad schreef:blauwoogjes zijn ook een soort van regenboogvissen
Leuk altijd die spraakverwarring. Wie komt er ook op het idee om de afrikaanse blauwoogjes en de familie blauwoogjes dezelfde naam te geven.
Dat kunnen alleen Nederlanders zijn geweestRickpad schreef:Leuk altijd die spraakverwarring. Wie komt er ook op het idee om de afrikaanse blauwoogjes en de familie blauwoogjes dezelfde naam te geven.
Haha, ja inderdaad, alleen nu ben ik nog niks verder opgeschoten 
Re: Combinatie visbestand 220l
Nieuwe informatie zie begin topic