Terrasen
Ziet er al goed uit Sander. Het is ook wel makkelijk te doen hoor, als je maar genoeg stookt op de bochten. Dan komt het zeker wel goed.
Ja dat is vervelend he wakker worden naast een lege bak, terwijl je een gevulde gewend bent.
Ja dat is vervelend he wakker worden naast een lege bak, terwijl je een gevulde gewend bent.
Een Juwel Rio 240 ( bestand voor nieuwe bak )
Een Euro Rimini 185 ( tropisch )
Vitakraft 60 liter (LEEG)
Een Cayman 50 liter (LEEG)
!! Ik kom er rond voor uit.. VIERKANT is beter !!
Een Euro Rimini 185 ( tropisch )
Vitakraft 60 liter (LEEG)
Een Cayman 50 liter (LEEG)
!! Ik kom er rond voor uit.. VIERKANT is beter !!
-
Sander
Onderwerp auteur - 600-800

Morgen ga ik kijken naar caviar in groningen hier bij ons zelf hadden ze het niet in de winkel liggen. als ik de caviar heb dan kan ik de vormen aan elkaar maken en insmeren met tegellijm met daar over de caviar.
de kleur is nog niet helemaal bekent maar het word iets in de donkere tint met meschien een lichtere kleur er door heen.
de kleur is nog niet helemaal bekent maar het word iets in de donkere tint met meschien een lichtere kleur er door heen.
-
Sander

Ik heb 3 zakken besteld. 2x donker en 1 x normaal
ik zou dan wel genoeg hebben, zoveel zat er ook ongeveer aan grind in. maar het word nu wat minder dus ik zie wel wat ik over hou beter teveel nu dan te weinig anders weer een week wachten
Ze zouden donderdag aan komen en haal ze vrijdag op omdat ik dan naar gronigen ga.
ik zou dan wel genoeg hebben, zoveel zat er ook ongeveer aan grind in. maar het word nu wat minder dus ik zie wel wat ik over hou beter teveel nu dan te weinig anders weer een week wachten
Ze zouden donderdag aan komen en haal ze vrijdag op omdat ik dan naar gronigen ga.
-
Sander

gister gebeld als me caviar al aan was gekomen maar nee dus ik vandaag weer bellen. waren er wel andere bestellingen gekomen maar mijn caviar niet. en nu gaat hij aan de leverancier vragen of het wel leverbaar is. als dit wel het geval is dan zou het dus aan komende vrijdag pas aan komen..
Ik baal hier echt van want dan ligt het werk al weer 2 weken stil..
Ik baal hier echt van want dan ligt het werk al weer 2 weken stil..
-
Sander

Re: Terrasen
Zo de terrassen beginnen te komen, mooi bedekt met caviar!
Vanavond komt er wel een fototje
Vanavond komt er wel een fototje
-
Sander

Re: Terrasen
Hier heb je een deel van mijn terrassenCoby schreef:We wachten met spanning af...
Ik denk trouwens ook dat ik 2 lagen erop doe maar dit moet ik even bekijken hoe het word als de achterkant ook caviar op zit.
Als ze klaar zijn zal ik ze in me aqua zetten en een foto maken hoe het van voren lijkt