Voor de Dirty-Jobs! (eentje heb ik al omgedoopt tot Mike Rowe)
Het bouwen van een paludarium
Re: Het bouwen van een paludarium
Ja die komen er wel weer in
gr, Rico
Ja best een leuk programma en die kerel is echt gek! hahaha
Maargoed, ik ben vanavond naar de winkel geweest om een paar stukken hout te ruilen.
Ik had voor de vorige opbouw van de bak een aantal mooii grote stukken hout gekocht maar daar kon ik nu met deze wand helemaal niks meer mee.
Omdat dit hout bij elkaar ongeveer 67 euro heeft gekost vond ik het jammer om het weg te doen. Gelukkig was het ruilen geen probleem, ondanks dat ik geen bonnetje meer had en ik het al een paar maand geleden had gekocht namen ze het zonder moeilijk te doen terug, en heb ik er 3 kleinere en 44 euro voor terug gekregen
Misschien komen er morgen een paar foto's van.
Maargoed, ik ben vanavond naar de winkel geweest om een paar stukken hout te ruilen.
Ik had voor de vorige opbouw van de bak een aantal mooii grote stukken hout gekocht maar daar kon ik nu met deze wand helemaal niks meer mee.
Omdat dit hout bij elkaar ongeveer 67 euro heeft gekost vond ik het jammer om het weg te doen. Gelukkig was het ruilen geen probleem, ondanks dat ik geen bonnetje meer had en ik het al een paar maand geleden had gekocht namen ze het zonder moeilijk te doen terug, en heb ik er 3 kleinere en 44 euro voor terug gekregen
Misschien komen er morgen een paar foto's van.
gr, Rico
Ik hoop dat ik het hier neer mag zetten...zo niet verwijder hem dan maar!
Dit was bij Faunaland Het Natuurhuis in Tegelen, vlak bij Venlo.
Ze hebben hier dan ook best wel een goede aqua afdeling met mensen die er ook echt verstand van hebben en jou (bijvoorbeeld) absoluut geen maanvissen en malawi's verkopen als ze weten dat ze in dezelfde bak terecht gaan komen!!!
Dit was bij Faunaland Het Natuurhuis in Tegelen, vlak bij Venlo.
Ze hebben hier dan ook best wel een goede aqua afdeling met mensen die er ook echt verstand van hebben en jou (bijvoorbeeld) absoluut geen maanvissen en malawi's verkopen als ze weten dat ze in dezelfde bak terecht gaan komen!!!
gr, Rico
Daar heb ik Pygofreak ook al is over gehoord, dat het een goede zaak is.
-
rivfader
zeker een mooi project dit en echt een erg mooie achterwand geworden 
over de service van die zaak: toppie zo hoort het!
over de service van die zaak: toppie zo hoort het!
Ik ben vandaag begonnen met de achterwand van het landgedeelte.
De rare vormen worden straks opgevuld met stukken epiweb.

De rare vormen worden straks opgevuld met stukken epiweb.

gr, Rico
-
Rob Bosman
Ben benieuwd naar het eind resultaat
Maar je bent op de goede weg Rico, ja alleen jammer van die stille pijpjes :twisted:
Maar je bent op de goede weg Rico, ja alleen jammer van die stille pijpjes :twisted:
Vertel vertel vertel!!!
Ik dacht dat ik het zelf wel goed had gedaan met die pijpen van mij, maar het is nu nog erger als voorheen
Ik dacht dat ik het zelf wel goed had gedaan met die pijpen van mij, maar het is nu nog erger als voorheen
gr, Rico
-
Rob Bosman

onder in de linker pijp zitten de gaatjes voor het water boven op de rechterpijp zit een onluchtingsknop/ding.
Dat is inderdaad een beetje hetzelfde systeem.
Mijn probleem is alleen dat het gat in het glas helemaal bovenaan in de bak zit.
Nu zat ik te denken om een T stuk te nemen maar als ik dat gebruik komt het water een heel stuk lager te staan in de bak. Ik ga hier nog eens even een paar nachtjes over slapen.
Mijn probleem is alleen dat het gat in het glas helemaal bovenaan in de bak zit.
Nu zat ik te denken om een T stuk te nemen maar als ik dat gebruik komt het water een heel stuk lager te staan in de bak. Ik ga hier nog eens even een paar nachtjes over slapen.
gr, Rico
-
rivfader
als je nu op dat gat een bocht naar boven maakt en daarna weer naar beneden lijd dan ben je tog van je probleem af