het punt van Antoon was dat het grind beter bleef liggen in verschillende niveau's ( stel je hebt die terrassen niet dan zakt al je grind vroeg of laat terug in een horizontale eenheid. )Gerard schreef:ehm ja tuurlijk als je het geduld ervoor hebt is het te doen.
maar wat is de achterliggende gedachte? het is erg leuk hoor wat antoon gedaan heeft maar je ziet er nu niks meer van, dus waar is al dat werk voor nodig geweest?
Terrasen
Goed punt idd, vooral als je veel planten wil houden die niet zo heel hoog worden.Xelitas schreef:het punt van Antoon was dat het grind beter bleef liggen in verschillende niveau's ( stel je hebt die terrassen niet dan zakt al je grind vroeg of laat terug in een horizontale eenheid. )Gerard schreef:ehm ja tuurlijk als je het geduld ervoor hebt is het te doen.
maar wat is de achterliggende gedachte? het is erg leuk hoor wat antoon gedaan heeft maar je ziet er nu niks meer van, dus waar is al dat werk voor nodig geweest?
-
Sander
Onderwerp auteur - 600-800

Vandaag ben ik bezig gegaan met het maken van de terrasen. ik heb eerst een door opengesneden en hier een ware grote tekening op gemaakt van me aquarium. daarna heb ik de terrasen uit getekent hoe ze ongeveer moeten komen. het zijn er niet veel maar dat maakt ni uit als er maar een beetje verschil in zit.
Hier een fototje:

Hier een fototje:

-
Sander

Jah het is goed te doen gewoon wat langer laten warm worden op de plek van de bocht en je buigt hem er zo in. alleen je moet het wel even laten afkoelen en dan met de volgende bocht beginnen. want anders gaat die bocht ervoor ook weer verbuigen. ik heb er wel wat lucht bubbels in zo maar er komt weer plamuur over en zie je dan niks meer van 
-
Sander

tuurlijk krijgen jullie de rest te zien totdat die klaar is
de bak is leeg wou het helemaal aanpakken me vissen zitten nu in me reserve bak. vind wel saai zo elke ochtend word ik wakker naast een lege bak.. ik wou ook nieuw grind erin doen en dan die bolletjes spul caviar maar dat hebben ze hier weer niet in de winkel..
dus maandag eerst naar groningen toe om te kijken als ze het daar hebben. want dan kan ik me terrassen ook bedekken met dat spul.
de bak is leeg wou het helemaal aanpakken me vissen zitten nu in me reserve bak. vind wel saai zo elke ochtend word ik wakker naast een lege bak.. ik wou ook nieuw grind erin doen en dan die bolletjes spul caviar maar dat hebben ze hier weer niet in de winkel..