ze is lekker relaxed
Mijn diertjes
-
MartijnFish
- 1000+

Re: Mijn diertjes
Gelaarsde kat!

Het is gelukt
Een wat minder boze foto:

Maar het was snel weer gedaan met de pret

Maar het was snel weer gedaan met de pret

Hallo 
-
peterdenhaag53
- 1000+

Ahhhhhh...... lief juist als ze boos kijkt.
Aaaahhhwwwww, schattig 
-
dickportugal
- 1000+

Wij hebben hier drie rode POEZEN op ons land. 1 is achtergebleven toen de vorige eigenaar vertrok, of eigenlijk uit het dorp teruggelopen, heeft hier jongen gekregen dus nu 3 !!. Ze komen niet binnen leven buiten, maar krijgen wel 2 x per dag eten.
Dan is ze ook het mooist op de fotopeterdenhaag53 schreef:Ahhhhhh...... lief juist als ze boos kijkt.
Marja schreef:aww ja hoor vind het echt wel een schatje
DankuFabian schreef:Aaaahhhwwwww, schattig
Kan het toch weldickportugal schreef:Wij hebben hier drie rode POEZEN op ons land. 1 is achtergebleven toen de vorige eigenaar vertrok, of eigenlijk uit het dorp teruggelopen, heeft hier jongen gekregen dus nu 3 !!. Ze komen niet binnen leven buiten, maar krijgen wel 2 x per dag eten.
Hallo 
Die eerste foto is supermooi!!
Rode poezen zijn trouwens erg zeldzaam, net als lapjeskaters. Blijkbaar komen ze toch meer voor dan ik dacht. Een vriend van mij heeft een rode poes die Kimmie heet. Superlieve naam.
Rode poezen zijn trouwens erg zeldzaam, net als lapjeskaters. Blijkbaar komen ze toch meer voor dan ik dacht. Een vriend van mij heeft een rode poes die Kimmie heet. Superlieve naam.
Dankjewel. Lieve naam? Ook een lieve poesJones schreef:Die eerste foto is supermooi!!
Hallo 
Dat ziet er best kwaadaardig uit.
Ze ziet er zo lekker zacht uit 
Nog niet gereageerd hier zag ik. Schattige dieren heb je Esmee, sommige katten kijken nu eenmaal boos maar op hun manier toch weer schattig.