Ook de mijne zag er besmeurd uit. Prompt voelde ik mij stukken beter!

Zoals altijd in het putje van de winter hebben Tim en ik inderdaad besloten om een tandje bij te steken, beste Rita!Rita M schreef:Wat een arbeid weer heren, u bent weer serieus bezig daar....
Mogen de kleuren die toch worden afgekeurd worden omgeruild? Die zaak bestaat zo'n beetje dankzij jullie klandizie
Verder wil ik nog even laten weten diep geroerd te zijn door de persoonlijke groet op de een na laatste foto van Tim, het doet me wat te zien dat de band die wij allen hebben hier zo treffend wordt neergezet.......
Tja, maar dan moeten er eerst algen in je bak komen, nietwaar?MartijnFish schreef:Rechterkleurtje is prima hoor! wat algen erop, en je ziet er niks meer van
zijn mooie stenen!

Tja, die late uurtjes zijn eigenlijk vrije keuze. Wij starten met de werkzaamheden ook niet zo vroeg...Rick. schreef:Jullie gaan door tot in de laatste uurtjes.. Maar de stenen zijn nu wel af toch?
Wat is t volgende dat jullie voor deze bak gaan maken?

Ja, maar een noodzakelijke, beste AA-T. Je mag niet vergeten dat er 5 Macrognathus aculeatus geprogrammeerd staan op dit visbestand, met daarnaast nog 1 Mastacembelus tanganicae (verschillende alen), wat er nog rest van m'n Sewellia's lineolata (rotskruipers) en waarschijnlijk een koppel Altolamprogus calvus (rotscichlide). Daarnaast weet ik niet zeker hoe m'n 9 Acanthopsis choirorhynchus gaan reageren, eenmaal ze in m'n bak zitten, hoewel ze geen enkele reden hebben om schichtig te worden. Enfin, al deze visjes hebben rotsen nodig om in te schuilen of om over te kruipen. Vandaar...AA-T schreef:Dat is een behoorlijke bult met stenen zeg! Mooi hoor..
Ik ken dat geknutsel tot in de late uurtjes maar al te goed, eenmaal je bezig bent heb je die tijd niet meer in de gatenBen benieuwd hoe de stenen er uit gaan zien na het airbrushen, wat zijn de ideeën hiervan (kleur(en))? Hoe dan ook, het komt vast wel goed!
Het idee voor de bomen met hun wortelgestel klinkt in ieder geval ook hartstikke goed!
Zo kunnen de wortels mooi naar wens over de stenen heen lopen, leuk
Dat mag je wel zeggen, beste Martijn!MartijnFish schreef:Whaha, Tim helemaal gemummificeerd![]()
![]()
koud hadden jullie het vast niet
dat met die airbrush klinkt idd goed, van die donkere strepen in de groeven… dat wordt mooi
(conrad moet wel een beetje opschieten)