tabletvoer
tabletvoer
Ik ben van plan binnenkort eens een potje met tabletvoer te kopen. O.a. bedoeld voor de algeters, corydoras en de garnalen. Nu heb ik hier nog helemaal geen ervaring mee en vroeg ik me af of iemand me advies kan geven welke ik dan het beste zou kunnen kopen.
Re: tabletvoer
ik gebruik tetra wafer mix voor mijn algen eters. Als ik er een paar in gooi dan komen ze er gelijk op af zwemmen.
Ik gebruik dat ook, maar wel maar 1 keer per week, want het gewone droogvoer valt bij mij ook op de grond..
Groetjes Joep
-
jari4now
Mijn algeters zijn verzot op komkommer, met de tabletten heb ik geen ervaring.
ik geef doorgaans altijd al de normale diepvries en droogvoer. dus het is speciaal voor de cory's en algeneters bedoeld.
dankjewel voor de adviezen
dankjewel voor de adviezen
nog een vraag gelijk.
dit tabletvoer, is dit ook goed voor garnalen? of zullen deze er verder niet echt op duiken?
dit tabletvoer, is dit ook goed voor garnalen? of zullen deze er verder niet echt op duiken?
Ja, een tabletje is een goede manier om een garnalen-vergadering te beleggen. Ik denk wel dat de aanwezigheid van vissen er voor zal zorgen dat ze niet én-masse' op die tablet duiken. In mijn garnalenbakje is het een gekrioel van die beestjes als ik er een tabletje ingooi..
Groeten,
Patrick
Een dag niet geademd is een dag niet geleefd
Patrick
Een dag niet geademd is een dag niet geleefd
Mijn Cory's en mijn Ancistrus vonden het altijd wel lekker. Vreemd genoeg kwamen in mijn plantenbak ook de Colisa's vaak naar beneden om ervan te snoepen
Ik had altijd die grote groene tabletten van Tetra, weet niet meer precies hoe ze heten.
Let wel op: niet teveel tabletten geven, echte algeneters (zoals Ancistrus dolichopterus) willen nogal eens lui worden, ze gaan dan minder algen eten, en kiezen voor de "hapklare" brok
Let wel op: niet teveel tabletten geven, echte algeneters (zoals Ancistrus dolichopterus) willen nogal eens lui worden, ze gaan dan minder algen eten, en kiezen voor de "hapklare" brok
Ik gebruik zelf de Vipachips van Sera. Daar zijn al mijn vissen en garnalen dol op.