nieuwe grotere bak
Re: nieuwe grotere bak
whoah dat is dan een black bullhead, nou ik hoop ook voor je dat je fout zit maar het zou natuurlijk zomaar kunnen, Er wordt van alles verkocht aan onwetende beginnelingen helaas. (niet persoonlijk of beledigend bedoeld)
De Kardinalen en de Tetra's gaan absoluut samen scholen dat zal geen probleem zijn hoor.
De Kardinalen en de Tetra's gaan absoluut samen scholen dat zal geen probleem zijn hoor.
zo kon je niet slapen
ik heb hem niet gekocht hij zat al in het aquarium wat ik gekocht heb met de plecos.. hopen dus. maar wie moet ik nou aanhouden koppel of harem? jullie zeggen allebij wat anders namelijk 
wanneer er 2 vrouwtjes zijn hebben ze allebei wat meer rust, het mannetje jaagt namelijk bijna constant achter de wijfjes aan.
Zelf heb ik een koppeltje maar dat is in een 80 cm bak, in een grotere bak zou ik zeker nog een vrouwtje erbij doen.
Was nog niet gaan slapen nee, hadden met zijn allen heel lang en gezellig op de chat gezeten hiero
Zelf heb ik een koppeltje maar dat is in een 80 cm bak, in een grotere bak zou ik zeker nog een vrouwtje erbij doen.
Was nog niet gaan slapen nee, hadden met zijn allen heel lang en gezellig op de chat gezeten hiero
Ramirezi-mannetjes zijn lang niet zo agressief als Apistogramma's. Ze vormen ook een echt koppel, en dan zou een overig vrouwtje de dood in worden gejaagd....
Klaar om info te spuiten en absorberen!
Oké.. Ik zit nu bij een vriend met ook er aquarium en hebben zitten kijken en toen kwamen we op sleutelgat cyclide.. Irritant ben ik He? Blijf maar vragen we hebben het idee dat die wat beter uitkomt in zon grote bak. Wat vinden jullie daarvan en gaat dat überhaupt? Ze schijnen zeer vredenlievend te zijn ..
Hangt wel een beetje van het soort apisto af vind ik.Laurens schreef:Ramirezi-mannetjes zijn lang niet zo agressief als Apistogramma's. Ze vormen ook een echt koppel, en dan zou een overig vrouwtje de dood in worden gejaagd....
Vind de Ramirezi's hier feller onder mekaar dan mijn cacatuoides.
En als het om jagen gaat naar vuurtjes, winnen ze het helemaal.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
haha ik hou van de ramirezi! zit lekker veel pit in. kan ik hele dag naar kijken.
bob schreef:Oké.. Ik zit nu bij een vriend met ook er aquarium en hebben zitten kijken en toen kwamen we op sleutelgat cyclide.. Irritant ben ik He? Blijf maar vragen we hebben het idee dat die wat beter uitkomt in zon grote bak. Wat vinden jullie daarvan en gaat dat überhaupt? Ze schijnen zeer vredenlievend te zijn ..
nooit irritant Bob, altijd gewoon vragen...kan je alleen niet beloven dat ik ook antwoorden heb
Tja...sleutelgat cichliden...weet ik weer weinig van af joh, sorry.
alvast een biginnetje van mn biotoop amazone
Ziet er goed uit Bob.
Juwel Trigon 190 Rio Negro, Zuid-Amerika
-3x Apistogramma agassizii 'yellow' (1xM, 2xF)
-20x Hemigrammus bleheri
-10x Carnegiella strigata
-1x Ancistrus dolichopterus (M)
-3x Apistogramma agassizii 'yellow' (1xM, 2xF)
-20x Hemigrammus bleheri
-10x Carnegiella strigata
-1x Ancistrus dolichopterus (M)
heel mooi begin hoor!!
hout is echt wel gaaf
hout is echt wel gaaf
groetjes Mar
mijn gras is groen genoeg!
mijn gras is groen genoeg!
He, die is mooi open.
Zou alleen zelf wat meer met het hout spelen, misschien wat hoge takken?
Zou alleen zelf wat meer met het hout spelen, misschien wat hoge takken?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
ja wil ook wat meer met het hout doen. heb ook nog meer maar dat drijft nog:D. weet ook niet zo goed hoe. zat te denken aan soort wigwam zeg maar maar dat is niet zo natuurlijk. word wel gek mn planten hebben nog niet echt langen wortels en mn grote pleco sloopt alles snachts:D helluupp k ben verslaafd kijk geen tv meer maar alleen maar naar mn aqua 
Ziet er prachtig uit Bob
zie dat je qua planten geen biotoop aanhoudt? Groot gelijk, ik vind biotopen sowieso onzin 
Anyway, is al een mooie bak... ben benieuwd
Anyway, is al een mooie bak... ben benieuwd
Klaar om info te spuiten en absorberen!
geen biotoop? heb ik wel hoor. alles is zuid amerika.
behalve 1tje die komt in za en eigenlijk overal voor. maar heb in mn ouwe bak nog andere planten en die de ik dr ook bij denk.. vind eigenlijk (beetje laat
) biotoop ook onzin. vind amazone look wel super wijs..