Stefan schreef:Haha jullie maken er een lekkere bende van
Altijd als je met epoxy werkt, beste Stefan!

Stefan schreef:Haha jullie maken er een lekkere bende van

Nog even wachten, beste M-Kaan...m-kaan schreef:we wachten weer op vorderingen hoor
AirWarrior schreef:Ik ben nog niet zo lang lid op dit forum.
Naar aanleiding van een bericht hier op het forum ben ik met mijn vrouw ook begonnen om zelf wanden te maken ik het aquarium.
Ik kwam dit topic tegen en heb heb vool bewondering en genot alle 35 pagina's zitten lezen.
Wat een prachtig bouwwerk maken jullie hiervan.
Ik hoop ook ooit zo professioneel te worden (met het zelfde geduld om het te doen).
Wij blijven dit volgen tot het eind resultaat is behaald,
Ga zo door mannen !

Hi, beste Lena!lena schreef:Hoi Dirk, wat leuk om je project ook hier te zien! Ik vind nog steeds dat jullie zo goed en gedreven bezig zijn samen, respect daarvoor! Ik volg het altijd met veel bewondering en plezier. Je had geschreven over Aquafora, dus ging ik natuurlijk gelijk kijken! Ik moet eerlijk toegeven dat dit wel een veel actiever forum is.....succes verder en ik blijf jullie volgen hoor! Waar dan ook, ha ha..
groetjes Lena

Wel, beste Kevin, wij bezien het vooral als een nuttige bezigheidstherapie tijdens de lange wintermaanden waarop we toch niet buiten kunnen en anders onze dagen slijten in ledigheid. Het geeft ons gewoon iets te doen.Kevin schreef:Jullie hebben de smaak te pakken met het bouwen is het niet! ik kijk nu al uit naar het verslag van de opbouw en de resultaten van de voorbereidingen.
Ach, we hebben toch niets beters te doen, beste Timothy!Timothy schreef:en dan mag je weer gaan bouwen haha. Nog wel tijd om te genieten van je huidige bakken?

Je kent ons, niet, beste Marja?Marja schreef:goed bekeken hoor![]()
ben echt benieuwt naar het eindresultaat
Ja, wij zijn échte sukkelaars, niet Latinus?! Ons leven is zó erg dat wij ons wel moeten bezighouden met het bouwen van heel der decors voor onze aquaria en van de éne party de andere induiken! Zeg nu zelf...latinus schreef:Wow Vlekkie, wat hebben jullie het toch slecht met die vervelende projecten hè
Ik ben wederom heel benieuwd er naar, naar deze trouwens ook nog steeds