Een bodembewoner nemen tegen de alg is niet nodig aangezien dat niet zo heel veel zin heeft, de meeste dieren die alg eten die eten meestal de algen weg die wij nog niet eens zien, als je al echt alg zou hebben heeft dat dus weinig zin.
Je bestand is leuk hoor, 2 kleine dingen erover.
1. Crystal Red garnalen zijn uiterst gevoelig voor waterwaardes en vrij prijzig, ik ben er net 50 in een week of 3 verloren a 5 euro per stuk

Dus echt een beginners garnaal kun je het niet noemen, dan kan je beter voor de Vuurgarnaal of een Babaulti soort kiezen.
Kijk anders even op
op deze site voor een hele hoop info over garnalen.
2. Bij dit bestand kun je nog steeds 6 Corydoras Panda in de bak doen voor op de bodem, een heleboel mensen op dit forum kunnen wel beamen dat dit een erg leuk visje is

Appelslakken zou ik persoonlijk afraden, ben ik niet zo van en de meeste die in de handel zijn nu eten je planten op (helaas ervaring me

)
Je kan dan beter voor een Neritina gaan (een Zebraslak).
De kokosnoot is een goed idee en ziet er nog leuk uit ook, als je die dan ook nog een beetje bekleed met mos zijn je garnalen je erg dankbaar hoor
De vissen die je wilt zijn allemaal prima te verkrijgen en ook niet schrikbarend duur, als je LFS (aquariumwinkel) ze niet op voorraad heeft kunnen ze ze meestal wel bestellen.