Ze zijn gewoon agresief en ik zou ze echt niet in een aquarium zetten met borarassen dan wordt het misschien levendvoer. Hou het gewoon bij het bestand wat je nu hebt is super mooi. Je kan nu 1maal niet alles hebben. En ik zou er geen garnalen bij doen als je je kikkers gaat houden omdat ik anders bang ben dat die ze dan als voer gaat zien.
Maar het is je eigen keuzen en ik probeer allen maar te helpen. Het bestand wat je nu hebt uitgekozen is gewoon heel erg mooi hou het daar gewoon bij!!!!! En zoek eens wat informatie over de vis op via google.nl daar staat echt heeel erg veel info over alle vissen als je de goede naam weet. Doe ik ook altijd voordat ik een vis in mijn aquarium stop.
planten in aquarium zetten
Re: planten in aquarium zetten
Ik zou ook geen garnalen bij kikkers houden. Kikkers eten in het wild alles wat niet snel genoeg kan wegkomen. Dus het lijkt mij dat het in een aquarium ook het geval zal zijn!
Hier ben ik het helemaal mee eens en heb dit ook al heel vaak gezegt maar hij komt er zelf wel achter soms moeten mensen eerst zien en dan geloven.
Dwergklauw en garnalen gaat prima samen hoorTheoz schreef:Ik zou ook geen garnalen bij kikkers houden. Kikkers eten in het wild alles wat niet snel genoeg kan wegkomen. Dus het lijkt mij dat het in een aquarium ook het geval zal zijn!
Klaar om info te spuiten en absorberen!
Dat wist ik niet.. Mij is het verhaal jager-prooi verteld..

denk dat het deze is.... die is 90x11x45
bedenk wel dat die diepte van 11 cm en de 19 liter inhoud de beperkende factoren zijn voor het aantal en de soort vissen die je kan hebben.
eigelijk vind ik deze aquaria alleen geschrikt voor garnalen en de allerkleinste minivisjes zoals dario dario e.d. (tot 2,5 á 3 cm)
dus zou er geen blackmolly/betta die je op het plaatjes ziet in houden.
dwergklauwkikker=3/3,5 cm
gemiddelde vuurganaal=3/3,5cm
denk dat dat prima gaat idd.
Ik wil overigens even persoonlijk zeggen dat voor mij de reacties wel ietsje milder mogen.
Als jij iets niet zou doen zeg het dan ook zo en doe niet alsof het niet anders zou kunnen.
natuurlijk kan je zeggen dat bepaalde vissen te agressief zijn voor een kleine bak of dat een andere soort met grote waarschijnlijkheid als voer zal eindigen maar hou de toon dan vriendelijk.
gemiddelde vuurganaal=3/3,5cm
denk dat dat prima gaat idd.
Ik wil overigens even persoonlijk zeggen dat voor mij de reacties wel ietsje milder mogen.
Als jij iets niet zou doen zeg het dan ook zo en doe niet alsof het niet anders zou kunnen.
natuurlijk kan je zeggen dat bepaalde vissen te agressief zijn voor een kleine bak of dat een andere soort met grote waarschijnlijkheid als voer zal eindigen maar hou de toon dan vriendelijk.
-
Mitchel
Onderwerp auteur - 1000+

ja ik dacht ook al dat kikkers en vuurgarnalen gewoon samen kunnen hoor stefan, dus ik ben blij niet de enige te zijn. bedankt voor de verdere informatie en de rest ook natuurlijk.
Juwel Trigon 190 Rio Negro, Zuid-Amerika
-3x Apistogramma agassizii 'yellow' (1xM, 2xF)
-20x Hemigrammus bleheri
-10x Carnegiella strigata
-1x Ancistrus dolichopterus (M)
-3x Apistogramma agassizii 'yellow' (1xM, 2xF)
-20x Hemigrammus bleheri
-10x Carnegiella strigata
-1x Ancistrus dolichopterus (M)