Hallo allemaal
Ik ben hier nieuw op deze site, en heb jullie hulp een beetje nodig voor mijn visbestand.
sinds kort heb ik een groter aquarium gekocht, een hoek aquarium zijkanten 70 voorruit 120 en hoogte 50 cm
en nu zou ik det visbestand er in willen doen.
Zou dit kunnen
BOVENLAAG
epiplatys 2 man 3 vrouw
MIDDEN
werner regenboogvis 20
zwaarddragers 1 man in mijn vorig aquarium en daar wil ik 3 vrouwen bij doen
Platy’s 1 man 3 vrouwen in mijn vorig aquarium
Pseudocrenilabrus multicolor(kleine muilbroeder)
1 koppel
ONDER
anethoma helena (slak)
Corydoras aeneus albino 3 stuks al aanwezig
en nog een ander lid van de Corydoras
Indische modderkruiper heb er al 2 wil er 4 bijdoen
Ben natuurlijk niet van plan om alles er in een keer in te gooien.
graag een reactie hier over
visplan
Re: visplan
Wat ik zo zie, zou dit allemaal met elkaar kunnen.
Allemaal zitten ze in wat harder water, temperatuur ontloopt mekaar niet echt en ik denk dat de muilbroeders wel genoeg ruimte hebben als ze een territorium gaan aanleggen.
Hoeveel liter is de bak eigenlijk?
En natuurlijk welkom op het forum.
Allemaal zitten ze in wat harder water, temperatuur ontloopt mekaar niet echt en ik denk dat de muilbroeders wel genoeg ruimte hebben als ze een territorium gaan aanleggen.
Hoeveel liter is de bak eigenlijk?
En natuurlijk welkom op het forum.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Dank je
Mijn aquarium is ongeveer 180 l
Ik kreeg een reactie op een ander forum dat ik te veel soorten in mijn bak had, klopt dat of valt dat wel mee?
en dat die dwergcichlide een moeilijke vis is om te houden en moeilijk te krijgen, maar het leek me wel leuk om een muilbroeder in het aquarium te hebben en hij helpt mij ook nog om de scholenvissen te laten scholen want er schijnt een dreiging te moeten zijn voor ze gaan scholen
Mijn aquarium is ongeveer 180 l
Ik kreeg een reactie op een ander forum dat ik te veel soorten in mijn bak had, klopt dat of valt dat wel mee?
en dat die dwergcichlide een moeilijke vis is om te houden en moeilijk te krijgen, maar het leek me wel leuk om een muilbroeder in het aquarium te hebben en hij helpt mij ook nog om de scholenvissen te laten scholen want er schijnt een dreiging te moeten zijn voor ze gaan scholen
dank je
mijn auarium is ongeveer 180 l
Ik had een reactie op een ander forum dat ik er te veel soorten in had zitten klopt dat of valt het mee?
Daarnaast een reactie dat de dwergcichlide een moeilijke vis is om te houden en niet zo makkelijk meer te krijgen, maar het lijkt me leuk om een muilbroeder in mijn bak te hebben en hij moet mijn scholenvissen laten samenscholen, want het schijnt dat ze dit pas doen als er een dreiging is.
Ik had een reactie op een ander forum dat ik er te veel soorten in had zitten klopt dat of valt het mee?
Daarnaast een reactie dat de dwergcichlide een moeilijke vis is om te houden en niet zo makkelijk meer te krijgen, maar het lijkt me leuk om een muilbroeder in mijn bak te hebben en hij moet mijn scholenvissen laten samenscholen, want het schijnt dat ze dit pas doen als er een dreiging is.
dank je
dank je
sorry voor die herhaling maar hij gaf elke keer een foutmelding
Zijn inderdaad niet weinig soorten, maar wel aardig uitgekiend naar waar ze gaan zwemmen.
En ach, wat heet moeilijk, als je maar netjes met regelmaat ververs, een leuke filter erop heb staan en zeker niet overvoeren, dan zal het allemaal wel loslopen.
Je zou voor de zekerheid een wat kleinere school regenboogjes kunnen nemen, dat geeft je wat meer ruimte.
En wat ik lees over die muilbroeder is dat deze goed geschikt zijn voor een gezelschap bak.
By the weg, de eerste 2 berichtjes worden eerst bekeken door iemand van het team voor ze daadwerkelijk online staan
.
En ach, wat heet moeilijk, als je maar netjes met regelmaat ververs, een leuke filter erop heb staan en zeker niet overvoeren, dan zal het allemaal wel loslopen.
Je zou voor de zekerheid een wat kleinere school regenboogjes kunnen nemen, dat geeft je wat meer ruimte.
En wat ik lees over die muilbroeder is dat deze goed geschikt zijn voor een gezelschap bak.
By the weg, de eerste 2 berichtjes worden eerst bekeken door iemand van het team voor ze daadwerkelijk online staan
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Dat zou nu opgelost moeten zijn als het goed is.koert schreef:sorry voor die herhaling maar hij gaf elke keer een foutmelding
ik zie er ook geen problemen mee, als je maar voor voldoende schuilplaatsen zorgt. dus lekker wat hout, veel planten en misschien, als je het niet erg vindt om naar te kijken, een halve kokosnoot voor je muilbroeders. kunnen ze zich lekker in verstoppen. zelf zou ik iets minder werners (15) nemen en wat meer cory's (7-10)
aquarium 60x20x30
7 st. neon,7 st Barbus titteya, 5 corydoras habrosus,
2 crtjes, 1x Gastromyzon punculatus 3x Carnegiella strigata strigata.
7 st. neon,7 st Barbus titteya, 5 corydoras habrosus,
2 crtjes, 1x Gastromyzon punculatus 3x Carnegiella strigata strigata.