Hallo,
Ik ben op zoek naar een website waarop ik informatie kan geven over waar een vis vandaan komt. Dit houdt dus in welk land (welke regio). Het zou makkelok zijn als ik tevens informtie kan vinden over: pH, DGH, Temp, etc. Ik ben in het bezit van FISBASE dat is een database van Mergus en komt volledig overeen mat de AQUARIUM ATLAS deel i. Ik wil deze database gebruiken om informatie te kunnen vinden voor het inrichten van en biotoop aquarium over Sri Lanka. Wie kan mij verder op weg helpen?
Bij voorbaat dank jan 83
Waar komt deze vandaan(database?)
-
heremiet83
Onderwerp auteur - 0-200

Re: Waar komt deze vandaan(database?)
Wil je nou informatie geven
Of vinden?heremiet83 schreef:Ik ben op zoek naar een website waarop ik informatie kan geven over waar een vis
heremiet83 schreef:Ik wil deze database gebruiken om informatie te kunnen vinden voor het inrichten
Probeer www.fishbase.org eens, dat is toch wel de beste optie lijkt me. En je kan natuurlijk kijken of je iemand kan vinden die iets dergelijks ook heeft 
Met alle respect, die dus niet. Da's best leuk voor een plantenbak "Holland-style", maar als je een biotoopgericht aquarium wilt dan is Aquavisie niet echt een optie.Ans schreef:Aquavisie.nl