troebel water

Plaats reactie

Onderwerp auteur
Gast

troebel water

Bericht door Gast »

hoi ik heb een vraag ik heb een tijdje geleden twee flesjes geocht voor mijn aquarium en dat heet aqaurium stabiel poeder en die ander heet easy-life vloeibaar filtermedium en toen was mijn water helder en nu is hij weer treobel kan iemand mijn helpen. en ik weet niet hoe ik een foto er op kan zetten ik hoor het wel van jullie groetjes van edith

Laurens
Oud teamlid
Oud teamlid

Re: troebel water

Bericht door Laurens »

Ik geloof dat dat filtermedium het vuil uit eht water opneemt zodat je eht er bij het verversen makkelijker uithaalt, of dat je filter dat kan doen... foto's kan je uploaden naar het fotoalbum, via gebruikerspaneel -> fotoalbum -> upload afbeelding. Op de pagina na het uploaden zie je staan hoe je hem moet posten.
Klaar om info te spuiten en absorberen!

Stefan Noord-Holland
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Bericht door Stefan »

vloeibaar filter medium is inderdaad spul wat zweefvuil aan zich bind en het laat bezinken of door het filter laat aanzuigen. dat het troebel is is erg tijdelijk, en duurt meestal niet meer dan een paar uur.
No worries mate, she'll be right!

160x50x60 | 60x30x40 | Zelfbouw achterwand en boom

Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid

Bericht door Kees »

VFM is hier niet echt voor bedoeld, maar meer om de eventuele schadelijk stoffen uit leiding water te neutraliseren.
Je moet het dus zien als een waterconditioner met wat extra's.
http://www.easylife.nl/nederlands/zoetw ... edium.html

Aqaurium stabiel poeder ken ik niet, wat voor merk is het en wat zo het precies doen?
Klinkt mij iets als een middeltjes om bv je KH stabiel te houden?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie