Tim in zijn nieuwe PUMA-rolstoel.

Met de anti-kantelwieltjes vooraan.

En zijn rugconstructie.

Kortom: Tim.

Tim aan het werk.

Een eerste resultaat.

Tja, beste Kiran, het is gewoon iets om te doen te hebben tijdens de koude wintermaanden. Als ons decor niet af is voor er dagen beginnen van minstens 16 graden (en een zonnetje, desnoods afgewisseld met bewolking), dan werken we er enkel aan op de dagen dat het regent (en die waren verleden zomer zo overvloedig aanwezig dat we net zo goed 2 decors hadden kunnen maken). Het is m.a.w. onze 'bezigheidstherapie'...kiran schreef:jah dadde jullie laten e rook geen gras over groeien
al zo druk in de weer geweest
Dat heb je verdraaid knap gezien, beste Bertus!Bertus schreef:Als hun niet bezig zijn gaat er iets niet goed Kiran, voor zover ik het weet of denk zijn ze er 6 dagen per week mee bezig
Tja, beste Kiran, Bertus kent ons al beter dan ik verwachtte...kiran schreef:ahja bertus ge kunt ze dus al goed dan;)

Ach, dat zal wel. Er komt een nieuwe coordinatrice eind maart om een takenpakket af te spreken. En donderdag komt er een coordinator van een andere cluster om m'n vragen te beantwoorden (en dat zijn er ondertussen véél, dus, het zal het laatste gesprek niet zijn). Zo te zien, loopt alles op rolletjes...Bertus schreef:Dat is te begrijpen, ik hoop dat jullie tot een oplossing kunnen komen.
Telkens wanneer hij kán helpen, helpt Tim. Hij is ook nog graag met dingen bezig. Voor zover zijn handicap het nog toelaat, tenminste.peterdenhaag53 schreef:Tim dus ook weer goed bezig. Fijn!
Mooie high-tec rolstoel heeft hij nu. Beter voor zijn rug ook lijkt me zo.
De wortels beginnen dus vorm te krijgen. Ben benieuwd naar de voortgang.
Ja, beste Kiran, zo zie je maar!kiran schreef:jah denk et ook bertus dat hij ons am goed kent amai

Wij zitten slechts zelden stil, beste Kiran! Zoveel dingen te doen, zoveel plaatsen te bezoeken, zoveel mensen te spreken...kiran schreef:zo weer niet stil gezeten zie ik