ziekte goudvis
-
Roderick
Onderwerp auteur - 400-600

Re: ziekte goudvis
tuurlijk een rechte bak is beter maar volgends mijn maakt het niet zo veel uit bij guppy's als bij goudvissen maar jah dat is maar net je mening ik zie liever ook vissen in een rechte bak dat is ook mooien
misschien wel grappig om te vertellen voeger hadden we er guppy's in zitten en we hadden een kat (in moeten laten slapen
) en die ging steeds uit die vissenkom drinken zonder door te hebben dat er guppy's in zaten volgends mij...
hoefde we ook geen water bakje neer te zetten
en de guppy hadden er ook geen last van 
Groetjes Roderick

uiteraard heb ik dit al 101 keer gezegt, maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen. ik ben gewoon van mening dat het wetterlijk verplicht gesteld moet worden voor dierenwinkels om bij de aquaria's van elke vis op of bij het aquarium een klein briefje te hangen waarop staat hoe groot de vis kan worden, minimum bakgrote, leeftijd, eventueel nog andere zaken.
maarja zal er wel nooit echt komen.
maarja zal er wel nooit echt komen.
-
yvon
Ik ben het volkomen met je eens Dante.
Teveel mensen gaan de mist in door het formaat wat een vis kan bereiken.
Ikzelf zag pasgeleden nog gibbi's in de winkel, ik stond echt van het kleine formaat te kijken
ze waren hooguit 3 a 4 cm, dan hebben de meeste mensen toch ook niet in de gaten dat die lieve kleine gibbi's 50 cm groot kunnen worden 
Teveel mensen gaan de mist in door het formaat wat een vis kan bereiken.
Ikzelf zag pasgeleden nog gibbi's in de winkel, ik stond echt van het kleine formaat te kijken
-
Roderick
Onderwerp auteur - 400-600

daar ben ik het idd ook mee eens. ik vind dat ze in de dierenwinkel idd gewoon moeten zeggen hoe groot die beetjes kunnen worden anders lijden die vissen er alleen onder 
Groetjes Roderick