Terrasen
-
Sander
Onderwerp auteur - 600-800

Re: Terrasen
Ik hoop het wel, ik hou ze wel in stukken als ik een keer wat anders wil dan kan ik ze zo anders neer zettenkevin schreef:Dat zal wel lekker mooi overlopen straks.
en her en der zie je ook nog wat plexiglas. maar ik denk zo die kleine mini stukjes zie je straks ook niet weer want er komt dezelfde kleur opvulling erachter.
Hoi,
Wat ga je doen om die terrassen daar te laten liggen waar ze moeten liggen? Het blijft kunststof dat misschien wel omhoog wil.
Wat ga je doen om die terrassen daar te laten liggen waar ze moeten liggen? Het blijft kunststof dat misschien wel omhoog wil.
Groeten,
Patrick
Een dag niet geademd is een dag niet geleefd
Patrick
-
Sander

Jah dat word nog bedacht. ik test van te voren even als ze zinken of niet als ze dat niet doen dan plak ik ze vast aan een stuksteen. aan de onderkant 
je had ook... (lekker achteraf he... hahah) ook een strip plexiglas kunnen maken als bodemplaatje... dan kun je er een steen op leggen.. of zand... Dan zijn ze ook makkelijk verplaatsbaar... maar goed.. achteraf kun je een koe in de kont zien he.. Maar ze zien er wel netjes uit. Misschien bij een volgende keer, Miko's Terrasvormers 2.0...
Groeten,
Patrick
Patrick
-
Sander

Hahaha ja wie weet, ik denk dat dat nog wel even gaat duren. mja je weet maar nooit. ik hou het in me hoofd Miko's Terrasvormers 2.0Patman schreef:je had ook... (lekker achteraf he... hahah) ook een strip plexiglas kunnen maken als bodemplaatje... dan kun je er een steen op leggen.. of zand... Dan zijn ze ook makkelijk verplaatsbaar... maar goed.. achteraf kun je een koe in de kont zien he.. Maar ze zien er wel netjes uit. Misschien bij een volgende keer, Miko's Terrasvormers 2.0...
Hier weer een paar fototjes. ze staan al in mijn bak met grind, filterzand en hout.
Ik heb ze toch even vast gemaakt voor de zekerheid met een paar dotjes kit.
Hier zijn de fototjes:

-
Sander

Dank U
Nu ik zo de foto's bekijk is het net alsof het altijd zo is geweest, en niet met dat plastic eronder. ben ook zeer tevreden met hoe het is geworden. vind het heel mooi in elkaar overlopen zo, van verdieping naar verdieping. nu maar afwachten hoe het gaat met water erin
Nu ik zo de foto's bekijk is het net alsof het altijd zo is geweest, en niet met dat plastic eronder. ben ook zeer tevreden met hoe het is geworden. vind het heel mooi in elkaar overlopen zo, van verdieping naar verdieping. nu maar afwachten hoe het gaat met water erin
-
Sander

Ja klopt, ik heb er nog een half zakje van over die ik had mee genomen en me caviar is opCoby schreef:Ojaaa, nu je het zegt.kevin schreef:Zie op de voorgrond filterzand !