Bedankt voor de moeite.
Kan me wel vinden in jouw reactie maar het is wel aan de prijs zeg
Voor een bodem van 0,6m2 ben je dus zomaar een €100,= kwijt
Maar goed, het is beter dan elk half jaar je bodem aanvullen omdat het opgelost is

Mee eens !!Rietslang schreef:En zoals ik al zei, een bodem koop je voor het leven vj bak, het hoort gewoon erbij als je een aqua koopt
niet veel in de aqua hobby is goedkoop..

nou, ik heb het even moeten opzoeken in Goooogle/maps maar dat is me toch een beetje te ver rijden.Rietslang schreef:in dupon zoo in dadizele
tomenden schreef:@sixpakje
Jij hebt toch ook zwart grind in je bak liggen?
Wat zijn jouw ervaringen en wat het je er precies in liggen?

Kan je omschrijven hoe het grind eruit ziet (behalve dan dat zwart issixpakje schreef:en tja mijn corry's hebben er niet veel problemen mee

Als je dat wilt doen, graag.Kevin schreef:ik zou is kunnen informeren

dirk trilob schreef:
ik heb het gehaald bij de rifwachter in hilversum.
merk: HS aqua / nature gravel / edelsplit zwart

die in die zakken bij de hornbach is doffer als die kleine zakjes van de gewone dierenzaak die in de gewone vissenhandel is net glas ik heb bij de hornbach echte doffe kleur gehaald in die grote zakken.tomenden schreef:Kan je omschrijven hoe het grind eruit ziet (behalve dan dat zwart issixpakje schreef:en tja mijn corry's hebben er niet veel problemen mee) Er bestaat nl een soort dat eruit ziet als glas, een soort dat er erg kunstmatig uitziet en een soort split dat te scherp is voor bodembewoners zoals cory's, botia's etc.
Ik ben eigenlijk op zoek nar iets wat het meeste lijkt op het gangbare kwartsgrind 1-2mm of iets groter

Ziet er interessant uit.sixpakje schreef:die in die zakken bij de hornbach is doffer als die kleine zakjes van de gewone dierenzaak die in de gewone vissenhandel is net glas ik heb bij de hornbach echte doffe kleur gehaald in die grote zakken.