Ben wel nieuwsgierig naar het eind resultaat.
Gisteren hier ook nog even bezig geweest, wilde van T8 naar T5.
Heb de T8 lampen er nu gewoon uitgehaald en T5 lampen er tussen gelegd (aangestuurd door zo'n arcadia ding), de lampen paste er precies tussen.
Hulp gevraagt bij verlichtings plan.
Re: Hulp gevraagt bij verlichtings plan.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Re: Hulp gevraagt bij verlichtings plan.
Met de juiste aansturing moet dat lukken, maar zijn je doppen nog wel waterdicht dan?
Euro Rimini 405, is een 151cm bak.
In de plaats van 2x 36watt, heb ik daar voor in de plaats 2x T5 54 watt 114.5 cm buizen. De 120cm buizen zijn net te lang en passen ze er niet netjes tussen. Wel moet ik zeggen dat ik over de breedte stabilisator stangen heb zitten met in de diepte 2 extra verstevigingen ertussen en hier liggen de buizen gewoon op.
Maar op deze manier hoefde ik niet de kap te vervangen of te verbouwen.
Misschien een optie om die 2 stabilisators te verbinden met 2 stukken glas in de diepte zodat je de buizen er zo op kan leggen?
In de plaats van 2x 36watt, heb ik daar voor in de plaats 2x T5 54 watt 114.5 cm buizen. De 120cm buizen zijn net te lang en passen ze er niet netjes tussen. Wel moet ik zeggen dat ik over de breedte stabilisator stangen heb zitten met in de diepte 2 extra verstevigingen ertussen en hier liggen de buizen gewoon op.
Maar op deze manier hoefde ik niet de kap te vervangen of te verbouwen.
Misschien een optie om die 2 stabilisators te verbinden met 2 stukken glas in de diepte zodat je de buizen er zo op kan leggen?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie