Kleine visjes.
Re: Kleine visjes.
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!
Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865
Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865
Re: Kleine visjes.
ik heb niet alles gelezen maar als je filtert zorg dan ABSOLUUT dat er iets voor je filter zit ofzo.
ik heb het meegemaakt dat mijn boraras brigittae in de filter werden gezogen. we kochten 6 vissen voor onze 240 bak
de volgende dag was er nog maar 1 er snel uitgevist. ik dacht dat de vissen ze hebben op gegeten. toen weer in deze ene in een 60 ltr bak gezet met 5 nieuwe. binnen een paar weken had ik er nog twee. ik was een beetje boos en heb heel die filter open gehaald. al snel zag ik het eerste visje, en daarna nog 1. deze vissen zijn hier op mijn ervaring meesters in om in de filter te gaan. ze leken van die stroming echt te genieten...
ik heb het meegemaakt dat mijn boraras brigittae in de filter werden gezogen. we kochten 6 vissen voor onze 240 bak
de volgende dag was er nog maar 1 er snel uitgevist. ik dacht dat de vissen ze hebben op gegeten. toen weer in deze ene in een 60 ltr bak gezet met 5 nieuwe. binnen een paar weken had ik er nog twee. ik was een beetje boos en heb heel die filter open gehaald. al snel zag ik het eerste visje, en daarna nog 1. deze vissen zijn hier op mijn ervaring meesters in om in de filter te gaan. ze leken van die stroming echt te genieten...
Cichliden