Duhh, je kent mij tochFabian schreef:Je maakt het jezelf zo moeilijk hea
Wat vinden jullie van Hyalobagrus ornatus? Volgens PlanetCatfish zouden die deels op droogvoer moeten kunnen

Duhh, je kent mij tochFabian schreef:Je maakt het jezelf zo moeilijk hea

Hahaha....slimpieLaurens schreef:Alle drie onderling

Laat maar, dat wordt ook niks. Hyalobagrus-soorten zijn gevoelig voor schommelingen in de zuurgraad, en je moet minstens om de week verversen. Dat heb ik me wel vaker voorgenomen, maar het lukt me gewoon nooitLaurens schreef:Wat vinden jullie van Hyalobagrus ornatus? Volgens PlanetCatfish zouden die deels op droogvoer moeten kunnen

Krijg jij je ph op die waarde die zij opgeven ?Laurens schreef:Duhh, je kent mij tochFabian schreef:Je maakt het jezelf zo moeilijk hea
Wat vinden jullie van Hyalobagrus ornatus? Volgens PlanetCatfish zouden die deels op droogvoer moeten kunnen

Als ik over turf filter en veel kienhout en blad in de bak kieper, dan zal dat wel lukken denk ikpeterdenhaag53 schreef:Krijg jij je ph op die waarde die zij opgeven ?Laurens schreef:Duhh, je kent mij tochFabian schreef:Je maakt het jezelf zo moeilijk hea